Testtråd Aug/Sep 24

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.592 visninger
115 svar
53 synes godt om
19. august 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92

Jeg har brug for en test-tråd, håber at der er andre der også kan bruge den. Jeg har et behov for et sted hvor kan jeg være "ønsker graviditet så meget" sammen med andre der er i det samme

Jeg havde positiv ægløsningstest for ca en uge siden. Så jeg kommer sikkert snart til at teste for graviditet, som om det er for tidligt

Er der andre der snart skal til at teste?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2024

Mcr

Profilbillede for Mcr

Uha spænede krydser finger for at det lykkes jer

Jeg har Ægløsning i disse dage så er meget spændt selv om det lykkes os denne gang

Så om 2 uger kan jeg test og se om det har lykkes os

Anmeld Citér

20. august 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Mcr skriver:

Uha spænede krydser finger for at det lykkes jer

Jeg har Ægløsning i disse dage så er meget spændt selv om det lykkes os denne gang

Så om 2 uger kan jeg test og se om det har lykkes os

Jeg tror ikke rigtig på at det lykkes denne omgang, men håbet er der stadig Jeg er ikke så god til denne uvidenhed og venten, hvor kunne det være fedt med klar besked og vished

Åh så går du ind i "den lange ventetid" nu. Er du god til at håndtere tiden fra ægløsning til testdag? Jeg føler selv at jeg bliver bims af overanalyse af alt

Anmeld Citér

21. august 2024

Mcr

Profilbillede for Mcr
Kis92 skriver:

Jeg tror ikke rigtig på at det lykkes denne omgang, men håbet er der stadig Jeg er ikke så god til denne uvidenhed og venten, hvor kunne det være fedt med klar besked og vished

Åh så går du ind i "den lange ventetid" nu. Er du god til at håndtere tiden fra ægløsning til testdag? Jeg føler selv at jeg bliver bims af overanalyse af alt

Åh så længe der håb må vi blive i troen

ja sådan har jeg det også er totalt elendig, især fordi jeg analyser alt ! Hvorfor har jeg ondt i maven, hvorfor har jeg kvalme m.m

jeg kan nemt finde på at test allerede i næste uge 5 dage før mens !

min kæreste sagde til mig, skat nu har vi gjort et ordentligt forsøg sker det så sker det og hvis ikke prøver vi igen når tiden er der

der blev jeg sq nervøs

Anmeld Citér

21. august 2024

RG

Profilbillede for RG

Jeg melder mig også på test tråden.

Skulle gerne have ægløsning i løbet af de næste par dage.

Det er anden cyklus vi forsøger

Men hvor synes jeg dog tiden går langsomt.

Anmeld Citér

21. august 2024

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Jeg er også med igen. Vi har forsøgt i 60 år. Eller… siden sidste sommer, men det føles sådan. Jeg overanalyserer ikke engang mere. Måske fordi jeg er ved at miste troen lidt på det. 

Vi er på 10. forsøg efter et tab nu. Venter æl når som helst. 

Anmeld Citér

21. august 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Mcr skriver:

Åh så længe der håb må vi blive i troen

ja sådan har jeg det også er totalt elendig, især fordi jeg analyser alt ! Hvorfor har jeg ondt i maven, hvorfor har jeg kvalme m.m

jeg kan nemt finde på at test allerede i næste uge 5 dage før mens !

min kæreste sagde til mig, skat nu har vi gjort et ordentligt forsøg sker det så sker det og hvis ikke prøver vi igen når tiden er der

der blev jeg sq nervøs

Jeg har taget første test i dag, selvfølgelig negativ.. Det er så dumt at man ikke bare kan slappe af i det, at alt skal overtænkes. Jeg går og mærker bryster, er de ømme? Eller er de måske ømme nu.. Det er så dumt. Så jeg er helt på linje med dig 

Men øv jeg tror virkelig ikke på denne gang, og kan slet ikke overskue at skulle have menstruation igen.. 

Jeg krydser fingre for jer��

Anmeld Citér

21. august 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
RG skriver:

Jeg melder mig også på test tråden.

Skulle gerne have ægløsning i løbet af de næste par dage.

Det er anden cyklus vi forsøger

Men hvor synes jeg dog tiden går langsomt.

Tester du ægløsning eller tager du den på gefühlen? 

Jeg krydser fingre for jer

Anmeld Citér

21. august 2024

RG

Profilbillede for RG
Kis92 skriver:

Tester du ægløsning eller tager du den på gefühlen? 

En blanding

Vi har sex hver anden dag og så tester jeg bare fordi jeg er ualmindelig utålmodig

Syntes det er rart nok at vide hvornår ægløsning er. Så kan vi give den lidt ekstra lige der

Jeg ville ønske jeg var den der chill type der bare tog der som det kom og ikke havde behov for at planlægge. Min mand syntes det er lige rigeligt med planlægning. Men han kender mig godt nok til bare at ryste lidt på hovedet af det.

Hvad med jer?

Anmeld Citér

21. august 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Sommersol2021 skriver:

Jeg er også med igen. Vi har forsøgt i 60 år. Eller… siden sidste sommer, men det føles sådan. Jeg overanalyserer ikke engang mere. Måske fordi jeg er ved at miste troen lidt på det. 

Vi er på 10. forsøg efter et tab nu. Venter æl når som helst. 

Jeg håber at det snart sker for jer Jeg kan godt forstå at du synes at det føles som 60år. Men om ikke andet, så kan I vel snart komme til udredning, hvis det er det i ønsker?

Med abort synes jeg det er hårdt at det bare sker, uden man kender grunden. Jeg kom hurtigt til at give mig selv skylden, eller få tanken at der var noget galt med mig.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.