Testtråd Aug/Sep 24

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2024

MisseS91

Kis92 skriver:

Det er så hårdt at man skulle så meget igennem for at få de børn man ønsker. Jeg håber det snart lykkes. Jeg har en plan om også at teste på mandag(hvis jeg ikke for mens inden. Jeg har hele dagen haft det som om mens startede), så du må lige komme med en update Har I været i udredning? 15kg er da godt klaret Nu kender jeg ikke rigtig til wegovy, kan man så holde vægten når man stopper igen ? 

Ja det er sindssygt hårdt, og har da også flere gange overvejet om man skal stoppe, og så bare være glade for at vi har en sund og rask pige. 

Nej vi har ikke været til udredning, tænker vi prøver alt det i det nye år. Håbet er jo at det at jeg har tabt mig gør at det bliver nemmere. 
Nu er jeg ikke stoppet endnu, så kan ikke svare helt på det. Men tror kun man kan holde vægten ved at tælle kalorier og, så det er planen

Jeg synes også jeg har lidt mens smerter i dag, men så vidt jeg husker, så føles det også meget ens, mens smerter og når livmoderen gør sig klar. Så der er håb endnu.
Glæder mig til at høre om der er gevinst hos dig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2024

RG

Profilbillede for RG
Kis92 skriver:

Kroppen har sine egne veje, den er bare ikke til at blive klog på. Håber snart du får en positiv ægløsningstest kender godt det med at føle sig dum over at man tester for meget.. Det hjælper bare ikke at skulle slå sig selv i hovedet over det.

Ja så er det gået hurtigt med den første, jeg krydser for at det skdk gå lige så godt denne gang

Jeg må vel bare håbe på at jeg enten har haft tidlig ægløsning eller at den kommer i løbet af ugen. Ellers må vi prøve igen næste gang.

Anmeld Citér

25. august 2024

Mcr

Profilbillede for Mcr

Jeg har de sidste 2 dage haft sådan virkelig ondt i maven som mens smerter. 

men havde ægløsning i starten af ugen og min mens skal komme mellem 1-2 eller 3 september. 

jeg har Ingen symptomer og det gør mig af en elmer anden grund nervøs og bange.

første test bliver onsdag med en tidlig og en ingen på lørdag

føles som år 

Anmeld Citér

26. august 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
MisseS91 skriver:

Ja det er sindssygt hårdt, og har da også flere gange overvejet om man skal stoppe, og så bare være glade for at vi har en sund og rask pige. 

Nej vi har ikke været til udredning, tænker vi prøver alt det i det nye år. Håbet er jo at det at jeg har tabt mig gør at det bliver nemmere. 
Nu er jeg ikke stoppet endnu, så kan ikke svare helt på det. Men tror kun man kan holde vægten ved at tælle kalorier og, så det er planen

Jeg synes også jeg har lidt mens smerter i dag, men så vidt jeg husker, så føles det også meget ens, mens smerter og når livmoderen gør sig klar. Så der er håb endnu.
Glæder mig til at høre om der er gevinst hos dig

Jeg ville have meget svært ved at kunne acceptere hvis det blev scenariet her hos os. Det strider så meget imod. Men jeg kan godt forstå at man kan få tanken, for det er så opslidende at være iJeg håber ikke at I når at komme dertil så Kunne være skønt hvis det ender med at være denne gang

Har du testet i dag?

Min er fuldstændig negativ, end ikke en lille bitte skyggestreg udfra hvordan mens er faldet de sidste par gange skulle mens været kommet, men udfra en normal cykluslænge så kommer den onsdag eller torsdag. Det er også gået op for mig at de første test jeg har taget, var al al al for tidligt, jeg har åbentbart ikke kunne finde ud af at regne

Anmeld Citér

26. august 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Mcr skriver:

Jeg har de sidste 2 dage haft sådan virkelig ondt i maven som mens smerter. 

men havde ægløsning i starten af ugen og min mens skal komme mellem 1-2 eller 3 september. 

jeg har Ingen symptomer og det gør mig af en elmer anden grund nervøs og bange.

første test bliver onsdag med en tidlig og en ingen på lørdag

føles som år 

Kroppen er ikke til at blive klog på... Symptomer op til menstruation, synes jeg har det med at ændre sig, så man bliver helt forvirret

Jeg krydser fingre for at der kommer to streger

At det føles som år, er jeg med på. Jeg har åbentbart regnet forkert, så de første test jeg har taget er taget al al al for tidligt, jeg føler mig lidt dum Om ikke andet så har jeg ikke flere test, så min plan er at hvis jeg ikke har fået mens i weekenden må jeg købe flere test. Og så tror jeg at jeg fremadrettet vil arbejde på ikke at teste fortid, om det lykkes ved jeg ikke

Anmeld Citér

26. august 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
RG skriver:

Jeg må vel bare håbe på at jeg enten har haft tidlig ægløsning eller at den kommer i løbet af ugen. Ellers må vi prøve igen næste gang.

Jeg krydser fingre for jer Det skal nok lykkes

Anmeld Citér

26. august 2024

Mcr

Profilbillede for Mcr
Kis92 skriver:

Kroppen er ikke til at blive klog på... Symptomer op til menstruation, synes jeg har det med at ændre sig, så man bliver helt forvirret

Jeg krydser fingre for at der kommer to streger

At det føles som år, er jeg med på. Jeg har åbentbart regnet forkert, så de første test jeg har taget er taget al al al for tidligt, jeg føler mig lidt dum Om ikke andet så har jeg ikke flere test, så min plan er at hvis jeg ikke har fået mens i weekenden må jeg købe flere test. Og så tror jeg at jeg fremadrettet vil arbejde på ikke at teste fortid, om det lykkes ved jeg ikke

Åh Kender det godt med at test for tidligt

Jeg har lige købt på tilbud og håber at det først kommer på onsdag

Jeg har så meget lyst til at teste nu men ved den vil være negativ og det er så dumt.

Anmeld Citér

26. august 2024

RG

Profilbillede for RG
Mcr skriver:

Åh Kender det godt med at test for tidligt

Jeg har lige købt på tilbud og håber at det først kommer på onsdag

Jeg har så meget lyst til at teste nu men ved den vil være negativ og det er så dumt.

Hvor har du købt henne?

Anmeld Citér

26. august 2024

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Kis92 skriver:

Jeg håber at det snart sker for jer Jeg kan godt forstå at du synes at det føles som 60år. Men om ikke andet, så kan I vel snart komme til udredning, hvis det er det i ønsker?

Med abort synes jeg det er hårdt at det bare sker, uden man kender grunden. Jeg kom hurtigt til at give mig selv skylden, eller få tanken at der var noget galt med mig.

Jeg krydser fingre for jer

Ja vi burde vel kunne komme i udredning. Har faktisk tænkt mig at tage til lægen onsdag og starte snakken. Men vi er blevet gravide 4 gange naturligt før (mistede 3), så ved egentligt ikke hvor meget de kan gøre en forskel… Jeg håber vel lidt på det bare sker naturligt igen før eller siden. 

Ja det er hårdt. Men det er ikke vores skyld

Anmeld Citér

26. august 2024

MisseS91

Kis92 skriver:

Jeg ville have meget svært ved at kunne acceptere hvis det blev scenariet her hos os. Det strider så meget imod. Men jeg kan godt forstå at man kan få tanken, for det er så opslidende at være iJeg håber ikke at I når at komme dertil så Kunne være skønt hvis det ender med at være denne gang

Har du testet i dag?

Min er fuldstændig negativ, end ikke en lille bitte skyggestreg udfra hvordan mens er faldet de sidste par gange skulle mens været kommet, men udfra en normal cykluslænge så kommer den onsdag eller torsdag. Det er også gået op for mig at de første test jeg har taget, var al al al for tidligt, jeg har åbentbart ikke kunne finde ud af at regne

Min test var fuldstændig negativ så der er nok ikke noget den her gang. Synes også mens. smerterne er blevet kraftigere i dag, og mit udflåd har fået en meget svag rødlig farve.. så øv øv.. men så må vi bare på den igen næste cyklus. 

Det der med at regne kan også være svært men så er der da trods alt et håb endnu for dig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.