Har tænkt over svarerne siden i går, har ikke nogen decideret løsning men har vel valgt at tage den snak når det bliver muligt.
Jeg kan ikke leve med missionær 1 gang hver 8 uge, men har også forståelse for at konens behov er meget mindre end mit.
Så jeg tænker den næste periode kommer til at bestå af "nej tak" fra min side til sex, og fokus på nærhed og intimitet i stedet for. Gå i bad sammen, holde om hinanden og få snakken i gang.
Åbent forhold er slet ikke noget for mig, jeg skal smelte sammen med 1 person. Det handler ikke så meget om det fysiske/orgasme for mig trods mit ret store behov.
Havde hun sex med en anden mand, ville jeg aldrig røre hende igen - og jeg ved den går modsatte vej hvis jeg har sex med en anden.
Men vi alle er forskellige, heldigvis.
Jeg har dog meget svært ved, at det IGEN er mig der skal sætte ord/system på denne sag - det har været oppe flere gange før og denne gang har jeg givet op og mistet lysten totalt.
Husk venligst inden i sabler mig ned for denne kommentar, at det er MIG der har mistet lysten, og ikke hende.
I denne tråd har jeg dog lært, at jeg måske bare skal acceptere at hun er glad/tilfreds med den sex vi har, og faktisk er det hende der efterspørger et knald mere end mig.
Så... Det er ikke så simpelt for mig at knalde, når jeg får muligheden. Jeg har ikke urimelige krav eller fetich ønsker, men har sgu ikke nemt ved at blive tændt af det mere..
Observation:
Nogen i tråden synes vist jeg var helt urimelig fordi jeg ville mere end 1 gang i træk, og at jeg nærmest var grænseoverskridende idet jeg efterspurgte mere sex, tilbyder en slikketur, yoni, massage mv.
Der er altså ikke nemt at finde ud af jer kvinder ha ha.