Opdatering:
Vil gerne sige tak for de gode og brugbare svar, og her 3 lydbøger om mand/kvinde (psykologi) senere tror jeg faktisk en del af jer der har svaret også burde kigge lidt i spejlet - som jeg har gjort.. Indse og forstå at vi er forskellige og ikke mindst at en mands drifter styres biologisk og er svære at styre.
Et af rådene fra jer jeg har tænkt mest over var: "Har du overvejet at din kone rent faktisk er tilfreds"
Den har jeg tænkt over, og må jo konstatere vi er to meget forskellige steder. Jeg har givet udtryk for mine ønsker flere gange, meget tydeligt. Men der sker ikke noget i "min retning". Sexlivet er nu skema-lagt og det er et plaster på et åbent sår.
Har brugt tid og mange tanker på at acceptere at jeg skal leve i et forhold uden den sex jeg har lyst til, både type og mængde.
Det bliver min sidste kommentar i tråden, men tænkte jeg ville følge op og afslutte.
Faktum er at jeg ikke længere vurderer at have en elsker, ser på situationen med lidt andre øjne og mere dag-for-dag agtigt.
Må kraftigt anbefale alle at tage en snak med jers partner LÆNGE før i ender i min situation, læs, lyt og forstå jeres mand... Vi er ikke for kloge, og forstår ikke indirekte og usagte ting.
Hyg jer derude
Anmeld
Citér