Uh, disse debatter er altid interessante og kan få selv de mest stille typer op af sofaen
jeg er kvinde, 38, været sammen med min mand siden jeg var 15 og han 18. Så han er jo sjovt nok 41.
vi har altid, og er stadig igang, med at eksperimentere i sengen. Nuvel, jeg er kvinde og vores sexlyst den daler jo bare med årene - det er et faktum
men! Som flere andre, snakker vi jo også om, hvad det er der tænder os hver især. Noget der kan få mig op at køre er rollespil, og endda måske på sms en hel dag. Det er sindsygt ophidsende for mig, og det sex vi har bliver ligesom mere, hmm, sindsygt og vi søger grænserne for hvor vildt vi kan gå til det.
ydermere lever vi åbent i vores forhold - altså man må have sex med andre, hvis man lyster. Jeg tror, at det, at vi har den åbning også sætter fut under os. Jeg synes i hvert fald, at man bør have snakken som par. Fordi flere kvinder mister bare lysten med årene, og hvorfor skal manden egentlig lide under det?
vi, kvinder, forventer mere og mere af vores mænd; de skal deltage mere i hjemmet, lytte på vores brok, for ved den søde grød er jeg da også er brokkehoved, og kan nemt som ingenting finde alle hans fejl og mangler
men hvilket ansvar har vi kvinder egentlig for, at tilgodese at mænd jo faktisk har et helt reelt behov for mere sex? Jeg siger ikke vi skal have pligtsex, føj nej! Men vi skal måske være nysgerrige på, hvad der KAN få os mere i stødet…..
pøj pøj til dig! Til jer 
Anmeld
Citér