Testtråd april og maj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2024

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
Love Angel skriver:

Øv hvor træls. Vil du blive ved med at teste indtil du få menses eller tester positiv? 

og nej den er stadig ikke kommet. Min cyklus længde plejer at ligge på 27-28 dage som regel. Og sjældne gange kan det svinge   - +  1 dag. Men er i dag på dag 31 i cyklus. Det har jeg aldrig oplevet før. Og der plejer at være optakt hvor jeg bløder meget lidt dagen før eller på selve dagen før det gå løs. Men har hverken optakt til noget overhovedet

Jeg er stoppet med at teste, og faktisk også lige netop begyndt at spotte, hvilket egentlig er 2 dage for tidligt ifht ÆL

ej hvor mærkeligt, har du taget en ny test?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Jeg er stoppet med at teste, og faktisk også lige netop begyndt at spotte, hvilket egentlig er 2 dage for tidligt ifht ÆL

ej hvor mærkeligt, har du taget en ny test?

Jamen så er håbet jo ikke ude. Så vil det sige du er nu kun 3+3 og ikke 3+5. Er det ikke rigtig regnet ud? 

nej har ikke taget en ny test. For det første jeg tør faktisk ikke. Tænk hvis den viser negativ, og at æl har fejet for første gang i mit LIV og kroppen er ved at lave en ny æl for det andet så kan jeg ikke tisse igen med det samme. Der skal gå 4 timer. Har tænk på at teste lidt før kl 17 men ved ikke om jeg få kolde fødder og lader være når det nærmer sig kl 17 hov kan se du nok ikke aner hvad jeg mener. Har oprettet en tråd du kan gå hen og læs den så du forstår hvad jeg mener den hedder. 
 Jeg er meget forvirret positiv æl test digital

Anmeld Citér

21. april 2024

Lambi90

Love Angel skriver:

Jamen så er håbet jo ikke ude. Så vil det sige du er nu kun 3+3 og ikke 3+5. Er det ikke rigtig regnet ud? 

nej har ikke taget en ny test. For det første jeg tør faktisk ikke. Tænk hvis den viser negativ, og at æl har fejet for første gang i mit LIV og kroppen er ved at lave en ny æl for det andet så kan jeg ikke tisse igen med det samme. Der skal gå 4 timer. Har tænk på at teste lidt før kl 17 men ved ikke om jeg få kolde fødder og lader være når det nærmer sig kl 17 hov kan se du nok ikke aner hvad jeg mener. Har oprettet en tråd du kan gå hen og læs den så du forstår hvad jeg mener den hedder. 
 Jeg er meget forvirret positiv æl test digital

Jo for jeg pletbløder nu, og alt tegner på mens. Men jeg havde positiv ÆL-test mandag for 13 dage siden, og bør have haft ÆL om tirsdagen. Så 3+5 er rigtigt nok, medmindre jeg faktisk er 3+6.

ej, jeg synes du skal prøve med en gtest. Jeg tror da du er gravid   Når du er ovre tid behøver du ikke holde dig

Anmeld Citér

21. april 2024

Love Angel

Mor til 4
Lambi90 skriver:

Jo for jeg pletbløder nu, og alt tegner på mens. Men jeg havde positiv ÆL-test mandag for 13 dage siden, og bør have haft ÆL om tirsdagen. Så 3+5 er rigtigt nok, medmindre jeg faktisk er 3+6.

ej, jeg synes du skal prøve med en gtest. Jeg tror da du er gravid   Når du er ovre tid behøver du ikke holde dig

Årh hvor træls. Men alligvelet rart at du har vished. 
jeg gå rundt her som en høne uden hovede har lige taget en test og den var negativ det er så første gang i mit LIV hvor min krop fejlet at lave æl. Så det jeg nok har testet for i dag med den digitale ægløsningstest må være æl nu dag 14 i min cyklus fik jeg også en smiley altså positiv ægløsningstest og den var også digital. Hvad skal jeg gøre nu? Skal jeg teste for æl indtil smiley forsvinder også afvente 14 dage igen for at se om min menses så kommer?

Anmeld Citér

21. april 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Love Angel skriver:

jeg gå rundt her som en høne uden hovede har lige taget en test og den var negativ det er så første gang i mit LIV hvor min krop fejlet at lave æl. Så det jeg nok har testet for i dag med den digitale ægløsningstest må være æl nu dag 14 i min cyklus fik jeg også en smiley altså positiv ægløsningstest og den var også digital. Hvad skal jeg gøre nu? Skal jeg teste for æl indtil smiley forsvinder også afvente 14 dage igen for at se om min menses så kommer?

Har du prøvet med en tidlig test? Den kan jo måle meget mindre koncentrationer af HCG

Anmeld Citér

21. april 2024

Love Angel

Mor til 4
MortilF skriver:

Har du prøvet med en tidlig test? Den kan jo måle meget mindre koncentrationer af HCG

Det er tidlig test jeg brugte men negativ desværre

Anmeld Citér

21. april 2024

Lambi90

Love Angel skriver:

Det er skørt, men jeg har faktisk også prøvet det engang. Det er noget med, at nogen gange kan hormonet LH bare godt stige og gøre kroppen klar til ÆL, men af den ene eller anden årsag, så sker det ikke, så kroppen forsøger igen senere på måneden.

jeg ville nok gå ud fra, at ÆL forsøger igen nu, og have samleje idag og imorgen.

Men øv hvor jeg lige håbede for dig, at det betød graviditet! Måske kan man se det som et ekstra forsøg

Anmeld Citér

21. april 2024

Love Angel

Mor til 4
Lambi90 skriver:

Det er skørt, men jeg har faktisk også prøvet det engang. Det er noget med, at nogen gange kan hormonet LH bare godt stige og gøre kroppen klar til ÆL, men af den ene eller anden årsag, så sker det ikke, så kroppen forsøger igen senere på måneden.

jeg ville nok gå ud fra, at ÆL forsøger igen nu, og have samleje idag og imorgen.

Men øv hvor jeg lige håbede for dig, at det betød graviditet! Måske kan man se det som et ekstra forsøg

Det var sødt af dig. Men jeg viste inderst inde at det ikke skyldes graviditet når jeg testede 1 dag efter udeblevet menses og den var negativ. Der plejer jeg på det tidspunkt at kunne teste brandende positiv.  
og okay ja det må vi gør og vente bagefter 14 dage

Anmeld Citér

22. april 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Love Angel skriver:

Det er tidlig test jeg brugte men negativ desværre

Årh øv! Håbede sådan..

Anmeld Citér

22. april 2024

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Æv din g test var negativ LoveAngel. Jeg har også prøvet at gå over tid et par gange. Det er skide irriterende

Jeg har positiv æl test i dag, så vi er med i en runde igen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.