Testtråd april og maj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Kis92 skriver:

Det er helt okay at du spørger Kun omkring uge 7, men fosteret var ikke ' alderssvarende', kun omkring 5mm. Så jeg synes godt at det måtte falde hurtigere...  

Som mine følelser om en kommende graviditet er nu, ønsker jeg at havde så lidt med det at gøre, så muligt. Så det giver mening. Ikke regne ud hvornår termin er, ikke bruger de forskellige apps, ikke finde termins gruppe på Facebook. Holde den på afstand til nakkefoldsscanningen, eller tidlig scanning. Jeg magter ikke flere terminsdato, som jeg skal gå imod uden en graviditet eller baby. Hvordan da det kommer til at være i virkeligheden ved jeg ikke, men det er sådan jeg har det lige nu.

Tak for din besked

Ked af dit tab. Og forhåbelig at dit HCG snart falder helt så i atter kan begynde igen med at prøve.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2024

Imaong90

Profilbillede for Imaong90
Love Angel skriver:

Der er billede. Stort tillykke

Ja det kunne jeg se nu �� og mange tak 

Anmeld Citér

17. april 2024

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Imaong90 skriver:

4+6 halvandet år tog det uden at planlægge sex eller tage æl teste meget positiv og stregerne kom med det samme kan desværre ikke sætte billede ind 

Stort tillykke

Anmeld Citér

17. april 2024

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
Imaong90 skriver:

4+6 halvandet år tog det uden at planlægge sex eller tage æl teste meget positiv og stregerne kom med det samme kan desværre ikke sætte billede ind 

Stort tillykke med den flotte test

Anmeld Citér

17. april 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Imaong90 skriver:

Tillykke med de fine streger

Anmeld Citér

17. april 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Love Angel skriver:

Ked af dit tab. Og forhåbelig at dit HCG snart falder helt så i atter kan begynde igen med at prøve.

Tak for din besked. Ja jeg håber også snart det kommer under 5 igen. Jeg skal have taget blodprøve igen om 14 dage, så må jeg bare håbe alt hvad jeg kan på at det er helt nede da

Anmeld Citér

18. april 2024

Junia

Til de der kommenterer på mig (ved ikke lige om man kan samle svaret)

Jeg ved faktisk ikke helt hvad gynækologen ellers skulle have sagt, andet end at det ærligt så forkert ud og hun mistænkte sygdom, og jeg måtte udredes videre.

For mig er det faktisk næsten lettende, for jeg har haft konstant ondt siden oktober og altid haft mange underlivs problemer, som ingen har kunnet finde ud af eller behandle. Tit bliver man sendt hjem “sådan er det for kvinder engang imellem”, “har du prøvet panodiler?”, “det er nok bare en ufarlig cyste”. Så det er næsten rart efter 8-10 år at nogle faktisk anerkender at der er noget galt og ikke bare siger det er mig der ikke kan holde til mosten ved at være kvinde. Selvom jeg selvsagt helst gerne ville have der ikke var noget galt, og jeg ikke skulle leve med smerter

Anmeld Citér

18. april 2024

Junia

Imaong90 skriver:

Ja det kunne jeg se nu �� og mange tak 

Stort tillykke

Anmeld Citér

18. april 2024

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
Junia skriver:

Jeg ved faktisk ikke helt hvad gynækologen ellers skulle have sagt, andet end at det ærligt så forkert ud og hun mistænkte sygdom, og jeg måtte udredes videre.

For mig er det faktisk næsten lettende, for jeg har haft konstant ondt siden oktober og altid haft mange underlivs problemer, som ingen har kunnet finde ud af eller behandle. Tit bliver man sendt hjem “sådan er det for kvinder engang imellem”, “har du prøvet panodiler?”, “det er nok bare en ufarlig cyste”. Så det er næsten rart efter 8-10 år at nogle faktisk anerkender at der er noget galt og ikke bare siger det er mig der ikke kan holde til mosten ved at være kvinde. Selvom jeg selvsagt helst gerne ville have der ikke var noget galt, og jeg ikke skulle leve med smerter

Arh okay! I såfald er jeg glad for, at der endelig er nogen der sætter noget udredning igang. 
Jeg håber så, at du kan få hurtig vished om baggrunden for dine gener

Anmeld Citér

18. april 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Junia skriver:

Årh okay. I så fald håber jeg du snart få vished så hurtig som muligt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.