Tak for alle jeres søde beskeder
Jeg ved hvad jeg skal gøre nu
Det er super dejligt der er så mange skønne kvinder herinde og ikke kun de giftige kvinder som nedgør
Min mand kan ikke tage alene afsted. Det vil jeg ikke gå i dybden i da der sikker er mange kvinder der også ville nyde at skrive grimme ting om en mand med et handicap.
Som sagt - så har jeg heldigvis en masse dejlige kollegaer der ved præcis hvordan landet ligger
For at være helt på det rene - så arbejder jeg i et felt hvor man nemt kan blive overfaldet af borgere og har flere gange måtte undgå at løbe efter alarmer når mine kollegaer kalder da jeg ikke kan gøre noget for dem i situationen.
DER - kan man tale om at føle sig som en dårlig kollega. Tro mig - jeg har overvejet situationen meget nøje og jeg har ikke bare "smidt håndklædet i ringen" fordi jeg ikke vil på arbejde. Elsker mit arbejde og min kollegaer.
Så nej - nu gider jeg ikke forsvare mig mere
i kan læse mine kommentarer rundt i tråden her.
Jeg gør hvad jeg kan for at komme afsted og jeg er lige ved at have det hele på plads i forhold til transporten. Tusind tak for alle jeres søde forslag. Det har været mega fedt. Så har jeg lidt jeg vil gå på påskeferie med og snakke med familien om.
Rigtig dejlig påskeferie til jer alle sammen. 
Anmeld
Citér