Fortvivlet skriver:
Jamen det var så lidt. Håber du ved at komme lidt længere ned, tænker lidt mere over det næste gang at du smider håndklædet i ringen, men samtidig mener du godt kan klarer at sidder 2-3 timer i et fly. Det handler vist helt sikkert om prioriteringer og dine synes jeg ikke er iorden
Seriøst? Du ved ikke engang hvad TS laver.. Der findes faktisk jobs, hvor arbejdet ikke kan tilpasses en gravid med bækkenløsning, og hvor nedsat tid ikke giver mening for firmaet(de må gerne nægte deltidssygemelding) og de derfor ser fuld sygemelding en nødvendighed.
Det svarer lidt til at hakke på en person, der er fuldtidssygemeldt med brækket ben fordi man selv arbejder på en måde, hvor man kan arbejde hjemmefra i sofaen, hvis ens eget ben var brækket.
Bækkenløsning er ikke for sjov.
TS jeg har selv været der (dog ikke med ferie) men husk det er ikke kun flyturen. Der er transporten derhen, ventetiden indtil boarding, mulige forsinkelser, ventetid på baggage, transport til hotellet.. så selvom flyveturen kun er maks 3 timer kan det hele sagtens tage 6, måske 7 timer -i al den tid er der næppe gode muligheder for at ligge og aflaste. Dertil er pladsen snæver i et fly og man skal tit møffe sig dumt rundt for at bevæge sig. Er du sikker på at det ikke vil forværre din tilstand? (Og det er sagt i ren omsorg fra en, der troede at legeloand med de store børn var en god idé, men allerede græd på køreturen derhen (45 min), gik lidt og ellers lå på en bænk inden vi kørte hjem igen efter kun en time)
Anmeld
Citér