MP5769 skriver:
Nej, de ved vi nok vil prøve inden for nærmere fremtid(1-2 år), men pga min mands sygdom besluttede vi at begynde før. En del af min familie er typerne som stiller rigtig mange spørgsmål når de ved projektet i den stil er i gang og det vil jeg gerne undgå. Er i gang med et vægttab og det har jeg ikke synes var særlig fedt og givet et ekstra pres undervejs.
Den eneste som ved jeg er stoppet med mine p-piller er min tætteste veninde. Jeg har nemlig også noget medicin jeg selv skulle stoppe med 4-5 måneder før jeg stoppede på p-piller, så der har været en del planlægning for os før vi er nået her til 
Men tænker at tage en test med og se om jeg ikke kan komme afsted med at tage den. Det vil dog kræve noget held og timing
Hvis det bliver positivt fortæller vi det selvfølgelig med det samme.
Åh det lyder også rigtig træls, at I ikke bare kan få lov at gøre “jeres” og så kan I vælge at fortælle, hvis nogen skal vide noget, fremfor at de stiller spørgsmålstegn, hvis du ikke lige drikker en aften. Øv det er jeg ked af
Jeg håber, du får taget en test i ro og mag, så du kan hvile i, hvad enten resultatet er positivt eller negativt, en sjov aften 
Anmeld
Citér