Testtråd december og januar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
MP5769 skriver:

Nej, de ved vi nok vil prøve inden for nærmere fremtid(1-2 år), men pga min mands sygdom besluttede vi at begynde før. En del af min familie er typerne som stiller rigtig mange spørgsmål når de ved projektet i den stil er i gang og det vil jeg gerne undgå. Er i gang med et vægttab og det har jeg ikke synes var særlig fedt og givet et ekstra pres undervejs.

Den eneste som ved jeg er stoppet med mine p-piller er min tætteste veninde. Jeg har nemlig også noget medicin jeg selv skulle stoppe med 4-5 måneder før jeg stoppede på p-piller, så der har været en del planlægning for os før vi er nået her til

Men tænker at tage en test med og se om jeg ikke kan komme afsted med at tage den. Det vil dog kræve noget held og timing

Hvis det bliver positivt fortæller vi det selvfølgelig med det samme.

Mange kan godt teste positiv et par dage før Og hvis du gerne vil være lidt påpasselig, kan du evt. tage en drink, men så nøjes med en enkelt eller to. Det sker der altså ikke noget ved. Så længe man ikke drikker sig i hegnet, det ville jeg nok ikke gøre

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2023

MP5769

Profilbillede for MP5769
Sommersol2021 skriver:

Mange kan godt teste positiv et par dage før Og hvis du gerne vil være lidt påpasselig, kan du evt. tage en drink, men så nøjes med en enkelt eller to. Det sker der altså ikke noget ved. Så længe man ikke drikker sig i hegnet, det ville jeg nok ikke gøre

Tak, det gør jeg bestemt heller ikke, jeg drikker meget lidt så der skal alligevel ikke mere en en til to genstande til før jeg kan mærke det ��

Anmeld Citér

17. december 2023

Sbb1990

MP5769 skriver:

Nej, de ved vi nok vil prøve inden for nærmere fremtid(1-2 år), men pga min mands sygdom besluttede vi at begynde før. En del af min familie er typerne som stiller rigtig mange spørgsmål når de ved projektet i den stil er i gang og det vil jeg gerne undgå. Er i gang med et vægttab og det har jeg ikke synes var særlig fedt og givet et ekstra pres undervejs.

Den eneste som ved jeg er stoppet med mine p-piller er min tætteste veninde. Jeg har nemlig også noget medicin jeg selv skulle stoppe med 4-5 måneder før jeg stoppede på p-piller, så der har været en del planlægning for os før vi er nået her til

Men tænker at tage en test med og se om jeg ikke kan komme afsted med at tage den. Det vil dog kræve noget held og timing

Hvis det bliver positivt fortæller vi det selvfølgelig med det samme.

Åh det lyder også rigtig træls, at I ikke bare kan få lov at gøre “jeres” og så kan I vælge at fortælle, hvis nogen skal vide noget, fremfor at de stiller spørgsmålstegn, hvis du ikke lige drikker en aften. Øv det er jeg ked af  

Jeg håber, du får taget en test i ro og mag, så du kan hvile i, hvad enten resultatet er positivt eller negativt, en sjov aften

Anmeld Citér

17. december 2023

MP5769

Profilbillede for MP5769

Åh det lyder også rigtig træls, at I ikke bare kan få lov at gøre “jeres” og så kan I vælge at fortælle, hvis nogen skal vide noget, fremfor at de stiller spørgsmålstegn, hvis du ikke lige drikker en aften. Øv det er jeg ked af  

Jeg håber, du får taget en test i ro og mag, så du kan hvile i, hvad enten resultatet er positivt eller negativt, en sjov aften

Normalt siger de heller ikke siger til det, for jeg drikker meget sjældent. Men de ved jeg godt kan lide at få en drink eller en likør med dem når vi endelig ses, sp lige der ville det være anderledes hvis jeg sagde nej ��

Det håber jeg også, satser på at kunne få taget en på dagen og sp må jeg stole på det svar den giver. Man kan jo ikke agere ud fra andet end det man ved��

Anmeld Citér

18. december 2023

Sbb1990

MP5769 skriver:

Normalt siger de heller ikke siger til det, for jeg drikker meget sjældent. Men de ved jeg godt kan lide at få en drink eller en likør med dem når vi endelig ses, sp lige der ville det være anderledes hvis jeg sagde nej ��

Det håber jeg også, satser på at kunne få taget en på dagen og sp må jeg stole på det svar den giver. Man kan jo ikke agere ud fra andet end det man ved��

I min første graviditet fik jeg at vide af en læge, at jeg gerne måtte drikke en breezer eller to - bare jeg ikke gav los   Så ta’ du og hyg dig

Anmeld Citér

18. december 2023

Sbb1990

Nogen så min test i går, hvor næsten kun jeg kunne se noget. Jeg skal stadig først have mens på fredag, men clearblue har sgu lige bekræftet, at det jeg så i går var rigtigt.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

18. december 2023

MP5769

Profilbillede for MP5769
Sbb1990 skriver:

Nogen så min test i går, hvor næsten kun jeg kunne se noget. Jeg skal stadig først have mens på fredag, men clearblue har sgu lige bekræftet, at det jeg så i går var rigtigt.

Stort tillykke!

Anmeld Citér

18. december 2023

Sbb1990

MP5769 skriver:

Stort tillykke!

Så må vi se om den går til grunde igen igen.

Anmeld Citér

18. december 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Sbb1990 skriver:

Sådan, hvor fedt Krydser alt for et godt forløb for dig! 

Håber jeg kan gøre dig kunsten efter om et par dage

Anmeld Citér

18. december 2023

Sbb1990

Sommersol2021 skriver:

Sådan, hvor fedt Krydser alt for et godt forløb for dig! 

Håber jeg kan gøre dig kunsten efter om et par dage

Tusinde tak, håber virkelig det vil gå godt. Men ellers er der en grund. Har været igennem fuld narkose uden at vide det jo, og så ligger jeg med corona nu. Sikke en fest

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.