Testtråd december og januar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2023

Sbb1990

Love Angel skriver:

Okay. Du er også tidlig ude med at teste, så man skal ikke forvente noget eller mist håbet. For det er utrolig tidlig. 
vil du teste hver dag fra nu af eller?

Ville ønske jeg kunne sige NEJ det er for dumt. Men har købt et hav af valmed teste på luxplus - så skal jeg ikke spekulere på det, for ja, kommer jeg nok til. Som om mit hoved ikke kan komme videre, hvis det tænker “test” før jeg så har det overstået. Det er forfærdeligt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2023

Mortil1-ønsker1mere

Når det blev desværre heller ikke i den måned at det lykkedes for os.. 

Jeg tænker at jeg vil prøve med ægløsningstest i denne cyklus, så vi har de bedste muligheder for at ramme rigtigt. Jer der bruger ægløsningstest - hvordan bruger I dem? Et bestemt tidspunkt på dagen, tager flere på en dag og hvor tidligt i jeres cyklus begynder I at bruge dem?

Anmeld Citér

16. december 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Mortil1-ønsker1mere skriver:

Jeg tænker at jeg vil prøve med ægløsningstest i denne cyklus, så vi har de bedste muligheder for at ramme rigtigt. Jer der bruger ægløsningstest - hvordan bruger I dem? Et bestemt tidspunkt på dagen, tager flere på en dag og hvor tidligt i jeres cyklus begynder I at bruge dem?

Jeg starter med 1 om dagen og så 2 når det er ved at være tæt på

Anmeld Citér

16. december 2023

Imaong90

Profilbillede for Imaong90

Er på dag 30 negativ test, tror også jeg tager æl teste fra næste måned. Hvornår tager i teste, tænker jeg arbejder fra 7-16 er først hjemme ved 17 tiden de fleste dage 

Anmeld Citér

17. december 2023

Sbb1990

Mortil1-ønsker1mere skriver:

jeg er faktisk begyndt at bruge dem fra clearblue, men har aldrig tænkt på tidspunktet. Dog tog jeg dem om morgenen efter anbefaling i denne cyklus, men der var den negativ om morgenen. Jeg begyndte få timer senere at få ondt i maven som jeg gør, når jeg har ægløsning og prøvede derfor en til og den var med fast smily. Synes det er svært, om man skal gøre det bliver gange om dagen, men oplever man slet ingen symptomer, så er man jo næsten nødt til det flere gange om dagen tænker jeg?

Anmeld Citér

17. december 2023

Sbb1990

Kun mig som kan se dem her? Forventer mens på fredag/lørdag. Har testet tidligt, det er en valmed alm. test.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

17. december 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Sbb1990 skriver:

Kun mig som kan se dem her? Forventer mens på fredag/lørdag. Har testet tidligt, det er en valmed alm. test.

Jeg ser desværre intet på den. Men hvis du først forventer mens fredag/lørdag er det jo også meget meget tidligt Jeg forventer mens onsdag/torsdag men tester først onsdag. 

Anmeld Citér

17. december 2023

MP5769

Profilbillede for MP5769

Nu er det første cyklus vi prøver og jeg burde havde haft ægløsning her i denne weekend, hvilket også passer med de symptomer jeg har haft de seneste dage

Det betyder dog at jeg forventer mens den 31. hvis jeg altså ikke bliver gravid.

Men sagde er den at vi skal til 30 års fødselsdag nytårsaften og vi tager derover den 29. eller 30.

Jeg tænker derfor gerne at ville teste dagen vi tager afsted, men burde jeg kunne stole på svaret der et par dage i forvejen?

For jeg vil jo ikke drikke hvis jeg er gravid, men ved også der vil blive stillet spørgsmål hvis ikke jeg drikker til en rund fødselsdag uden... Hvis vi bare var herhjemme ville jeg bare havde nøjes med sodavand eller mocktails for at være på den sikre side.

Anmeld Citér

17. december 2023

Sbb1990

MP5769 skriver:

Nu er det første cyklus vi prøver og jeg burde havde haft ægløsning her i denne weekend, hvilket også passer med de symptomer jeg har haft de seneste dage

Det betyder dog at jeg forventer mens den 31. hvis jeg altså ikke bliver gravid.

Men sagde er den at vi skal til 30 års fødselsdag nytårsaften og vi tager derover den 29. eller 30.

Jeg tænker derfor gerne at ville teste dagen vi tager afsted, men burde jeg kunne stole på svaret der et par dage i forvejen?

For jeg vil jo ikke drikke hvis jeg er gravid, men ved også der vil blive stillet spørgsmål hvis ikke jeg drikker til en rund fødselsdag uden... Hvis vi bare var herhjemme ville jeg bare havde nøjes med sodavand eller mocktails for at være på den sikre side.

Du kan godt teste nogle dage inden. Men om du er hurtig eller langsom til at danne HCG er jo ikke til at vide, så kan jo være den viste negativ, men reelt så er positiv. 
jeg kan godt forstå du er splittet omkring det. Er der ingen som ved I forsøger?

Anmeld Citér

17. december 2023

MP5769

Profilbillede for MP5769
Sbb1990 skriver:

Du kan godt teste nogle dage inden. Men om du er hurtig eller langsom til at danne HCG er jo ikke til at vide, så kan jo være den viste negativ, men reelt så er positiv. 
jeg kan godt forstå du er splittet omkring det. Er der ingen som ved I forsøger?

Nej, de ved vi nok vil prøve inden for nærmere fremtid(1-2 år), men pga min mands sygdom besluttede vi at begynde før. En del af min familie er typerne som stiller rigtig mange spørgsmål når de ved projektet i den stil er i gang og det vil jeg gerne undgå. Er i gang med et vægttab og det har jeg ikke synes var særlig fedt og givet et ekstra pres undervejs.

Den eneste som ved jeg er stoppet med mine p-piller er min tætteste veninde. Jeg har nemlig også noget medicin jeg selv skulle stoppe med 4-5 måneder før jeg stoppede på p-piller, så der har været en del planlægning for os før vi er nået her til

Men tænker at tage en test med og se om jeg ikke kan komme afsted med at tage den. Det vil dog kræve noget held og timing

Hvis det bliver positivt fortæller vi det selvfølgelig med det samme.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.