Testtråd december og januar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2023

Mortil1-ønsker1mere

Snebær skriver:

Jeg havde det den første gang jeg var gravid

Jeg havde det dog ikke ved min anden graviditet, hvor jeg fik min søn

Okay jeg har håb endnu så

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2023

Bubbi11

Profilbillede for Bubbi11
Snebær skriver:

Stort tillykke

Tak og i lige måde spændt (og ultra nervøs) for den kommende periode

Anmeld Citér

13. december 2023

Bubbi11

Kommer lige med et progesteron amatørspørgsmål.. har fået udskrevet crinone jeg skal tage ifm. min graviditet.. det er en gel. Skal man ligge ned efter det er ført op for at det hele ikke falder ud? Eller kan man godt gå rundt efterfølgende?

Anmeld Citér

14. december 2023

Sbb1990

Love Angel skriver:

Ja synes jeg også. Og tja vi gjort det mandag og tirsdag, også gøre vi det igen imorgen torsdag. Så må vi se. Min mand kan ikke mere end 3 gange på en månede. Så det spænder lidt ben for os desværre. 
Og okay spændende

Og som det ser ud nu så har jeg testdag måske 26 eller 27. Men jeg kan self nok heller ikke vente så tester nok D. 21 eller 22 deromkring der begynder jeg nok at teste

Du skal da teste d.24, så vil det være en fantastisk julegave

Den julegave fik jeg med min søn i 2020, hvor jeg testede juleaften om morgenen. Det var den bedste julegave.

vi havde en missed abortion jo i august 2020. Der blev jeg sat igang med medicin d.20 og aborterede d.21 august. D. 20 august 2021 blev jeg sat igang med fødsel og fødte d.21 august. Så præcis et år efter aborten. De datoer glemmer jeg aldrig

Anmeld Citér

14. december 2023

Snebær

Bubbi11 skriver:

Tak og i lige måde spændt (og ultra nervøs) for den kommende periode

Tak Jeg er godt nok også nervøs... jeg havde en spontan abort, inden jeg fik min dreng. Så når det murre godt i underlivet og der er lidt ekstra udflåd, så tænker jeg åååh nej og skynder mig på toilettet

Anmeld Citér

14. december 2023

Bubbi11

Snebær skriver:

Tak Jeg er godt nok også nervøs... jeg havde en spontan abort, inden jeg fik min dreng. Så når det murre godt i underlivet og der er lidt ekstra udflåd, så tænker jeg åååh nej og skynder mig på toilettet

Pyha jeg gør det samme - hver gang jeg mærker der er lidt i trussen tænker jeg helt automatisk “nå det var dét” har 3 aborter og en bio bag mig i jagten på barn nummer 2 så de næste uger bliver virkelig lange!!

Anmeld Citér

14. december 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Sbb1990 skriver:

Du skal da teste d.24, så vil det være en fantastisk julegave

Den julegave fik jeg med min søn i 2020, hvor jeg testede juleaften om morgenen. Det var den bedste julegave.

vi havde en missed abortion jo i august 2020. Der blev jeg sat igang med medicin d.20 og aborterede d.21 august. D. 20 august 2021 blev jeg sat igang med fødsel og fødte d.21 august. Så præcis et år efter aborten. De datoer glemmer jeg aldrig

Årh ja det kunne være den bedste gave i hele verden at få.jeg håber sådan.
og årh det må ha været helt utrolig fantastisk at teste positiv juleaften om morgenen.

og nej det rigtig, nogle datoer glemmer man aldrig

opdatere når du begynder at teste

Anmeld Citér

15. december 2023

Sbb1990

Love Angel skriver:

Årh ja det kunne være den bedste gave i hele verden at få.jeg håber sådan.
og årh det må ha været helt utrolig fantastisk at teste positiv juleaften om morgenen.

og nej det rigtig, nogle datoer glemmer man aldrig

opdatere når du begynder at teste

Det var en fantastisk julegave. Håber vi får en ny en nu her også. Jeg har dog testet i morges. Tror den var negativ. Tror jeg så lidt syner, men det er nok testøjet der drømmer. Men okay en valmed og er 3+0 eller 3+1 kun. Så forventede intet.

Anmeld Citér

15. december 2023

Sbb1990

Bubbi11 skriver:

3+3 i dag - håndet 4. Gang er lykkens gang for os

SÅ godt! For jer

Anmeld Citér

15. december 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Sbb1990 skriver:

Det var en fantastisk julegave. Håber vi får en ny en nu her også. Jeg har dog testet i morges. Tror den var negativ. Tror jeg så lidt syner, men det er nok testøjet der drømmer. Men okay en valmed og er 3+0 eller 3+1 kun. Så forventede intet.

Okay. Du er også tidlig ude med at teste, så man skal ikke forvente noget eller mist håbet. For det er utrolig tidlig. 
vil du teste hver dag fra nu af eller?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.