Testtråd december og januar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Snebær skriver:

Jep og der er vist ikke noget at blive i tvivl om

Den øverste så jeg var gået på datoen, så måtte ned og købe nogle nye, men de var ligeså tydelig

Stort tillykke

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2023

Love Angel

Mor til 4
Lja skriver:

Hej

Ser I noget på disse test? De er taget fra samme urin, den nederste har dog ligget lidt længe. 
Jeg havde positiv ÆL test d 2/12

Jeg må nok bare teste videre i morgen men alligevel spændende om andre kan se noget

Måske kan jeg Ane noget. Test igen om 2 dage

Anmeld Citér

11. december 2023

Love Angel

Mor til 4

Hvordan går det med dig?

Tja jeg har testet for ægløsning første gang i dag i den her cyklus. Hvad mener du om den? 

og hvordan gå det med dig?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

11. december 2023

Lja

Love Angel skriver:

Tja jeg har testet for ægløsning første gang i dag i den her cyklus. Hvad mener du om den? 

og hvordan gå det med dig?

Den ser da positiv ud

Anmeld Citér

11. december 2023

Love Angel

Mor til 4
Lja skriver:

Den ser da positiv ud

Men det er da mig en gåde hvordan den kan være positiv, når det er kun min nr 2 dage efter endt menses??? 

Anmeld Citér

11. december 2023

Lja

Love Angel skriver:

Men det er da mig en gåde hvordan den kan være positiv, når det er kun min nr 2 dage efter endt menses??? 

Har du tjekket om du kan være gravid for nylig, selvom du har blødt?

Anmeld Citér

11. december 2023

Lja

Love Angel skriver:

Men du har vel testet i dag fordi der er en reel chance for at du kan få ægløsning i dag? Hvor lang er din cyklus normalt og hvor mange dage bløder du under mens?

Anmeld Citér

11. december 2023

Love Angel

Mor til 4

Men du har vel testet i dag fordi der er en reel chance for at du kan få ægløsning i dag? Hvor lang er din cyklus normalt og hvor mange dage bløder du under mens?

Jeg har taget graviditetstest  før jeg fik mens og den var negativ, og jeg blødte helt normal styrke som jeg plejer og i 5 dage som jeg plejer at bløde i. Og jeg ved godt at jeg er en af dem der få positiv ægløsningstest tidlig i cyklus, men troede ikke at jeg kunne få en positiv ægløsningstest allerede 2 dage efter endt menses.  
men må da indrømme at jeg har ligenu utrolig meget udflåd og det er sådan lidt genemsigtig og er som kan strækkes som lange tråde 

Jeg plejer at bøde normalt i 5 dage, og min cyklus plejer at være mellem 27 eller 28 dage

Men altså så tænker at min mand og jeg hygger nok iaften. 

Anmeld Citér

11. december 2023

Lja

Love Angel skriver:

Jeg har taget graviditetstest  før jeg fik mens og den var negativ, og jeg blødte helt normal styrke som jeg plejer og i 5 dage som jeg plejer at bløde i. Og jeg ved godt at jeg er en af dem der få positiv ægløsningstest tidlig i cyklus, men troede ikke at jeg kunne få en positiv ægløsningstest allerede 2 dage efter endt menses.  
men må da indrømme at jeg har ligenu utrolig meget udflåd og det er sådan lidt genemsigtig og er som kan strækkes som lange tråde 

Jeg plejer at bøde normalt i 5 dage, og min cyklus plejer at være mellem 27 eller 28 dage

Men altså så tænker at min mand og jeg hygger nok iaften. 

Har du PCO?

Anmeld Citér

11. december 2023

Love Angel

Mor til 4
Lja skriver:

Jeg startet med at teste idag fordi jeg ved at jeg er en af dem der tester tidlig positiv med ægløsningstest, derfor begyndte jeg tidlig den her cyklus for at være sikker på at jeg følger godt med når den begynder at nærme sig positiv ægløsningstest. Og alle andre cyklusser der begynder jeg også at teste ved cyklus dag 7 eller 8. Så det er ikke mærkeligt at jeg begynder at teste fra idag af

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.