Testtråd august og september

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Så det også min tur til at teste i morgen. Jeg forventer mens i morgen (eller i dag faktisk), så tænker det bliver et klart svar i morgen, enten eller

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2023

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
Sommersol2021 skriver:

Så det også min tur til at teste i morgen. Jeg forventer mens i morgen (eller i dag faktisk), så tænker det bliver et klart svar i morgen, enten eller

Jeg sender masser af

Anmeld Citér

11. august 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Sommersol2021 skriver:

Ja det bliver helt klart svar du få imorgen så. Alt hvad jeg kan. Giv os gerne et Update imorgen.

Anmeld Citér

11. august 2023

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Sommersol2021 skriver:

Er spændt på din opdatering i morgen

Jeg er selv på dag 29 og går og venter på mens. Tror dog min æl lå sent denne cyklus, så der kan nok godt gå et par dage 

Anmeld Citér

11. august 2023

Sommersol2021

Yes, jeg opdaterer jer i morgen Jeg mærker dog ingen symptomer på noget, som jeg gjorde med min datter, så forventer ikke noget. 

Mortil2 du har slet ikke vovet dig ud i at teste, har du?

Anmeld Citér

11. august 2023

Mortil_2

Sommersol2021 skriver:

Yes, jeg opdaterer jer i morgen Jeg mærker dog ingen symptomer på noget, som jeg gjorde med min datter, så forventer ikke noget. 

Mortil2 du har slet ikke vovet dig ud i at teste, har du?

Jeg har også haft en fornemmelse begge gange jeg har været gravid

Nej. Men jeg ammer også så jeg tror bare min cyklus er ustabil. Synes jeg har almindelige pms symptomer 

Anmeld Citér

11. august 2023

Sommersol2021

Mortil_2 skriver:

Jeg har også haft en fornemmelse begge gange jeg har været gravid

Nej. Men jeg ammer også så jeg tror bare min cyklus er ustabil. Synes jeg har almindelige pms symptomer 

Okay, det kan være mens snart kommer så, men man ved jo aldrig! Da jeg testede positiv med min datter, var det faktisk fordi, jeg havde mens murren og bare ville udelukke graviditet, så jeg ikke skulle tænke mere på det Men da jeg var gravid 1. gang (en MA) havde jeg faktisk ikke symptomer før senere… 

Min cyklus er også lang grundet amning Ikke så effektivt

Anmeld Citér

11. august 2023

Mortil_2

Sommersol2021 skriver:

Okay, det kan være mens snart kommer så, men man ved jo aldrig! Da jeg testede positiv med min datter, var det faktisk fordi, jeg havde mens murren og bare ville udelukke graviditet, så jeg ikke skulle tænke mere på det Men da jeg var gravid 1. gang (en MA) havde jeg faktisk ikke symptomer før senere… 

Min cyklus er også lang grundet amning Ikke så effektivt

Jaaa har dog mere andre mens symptomer som hovedpine og træthed. Og lidt murren. Men ja men ved aldrig

Nej det er lidt svært når ens cyklus ikke er stabil min var dog 28 dage sidst og er blevet kortere for hver cyklus siden fødslen. Men har ammet en del mere denne måned, så det kan godt passe at cyklus også er længere 

Anmeld Citér

11. august 2023

Sommersol2021

Mortil_2 skriver:

Jaaa har dog mere andre mens symptomer som hovedpine og træthed. Og lidt murren. Men ja men ved aldrig

Nej det er lidt svært når ens cyklus ikke er stabil min var dog 28 dage sidst og er blevet kortere for hver cyklus siden fødslen. Men har ammet en del mere denne måned, så det kan godt passe at cyklus også er længere 

Er stadig på 37 dage og var på 29 før. Men altså, i det mindste er cyklus i gang

Anmeld Citér

12. august 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym

Øv øv, jeg tror vi har misset æl selvom jeg startede tidligt med at teste

Min Clearblue digital viser ring, selvom jeg de seneste par dage har haft fertilt udflåd, og mine strimmelteste er negative.
Hvis jeg har misset den, er det vidst første gang det er sket. Der er lidt håb endnu, men hvis ikke, så er jeg i det mindste glad for at min cyklus er kort denne gang.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.