Love Angel skriver:
Har fået at vide af lægen efter operationen at jeg skal vente med at blive gravid til efter 2 menstruationer, endnu bedre vente i et år. Så vi har fuldt anbefalingerne omkring 2 menstruationer før vi gik igang. Lige efter operation tænkte jeg at nej jeg vil vente og komme mig indtil det bliver december. Men min mand sagde at det er da længe til december og at vi bliver jo heller ikke yngre. Så vi gik igang efter de 2 menstruationer som anbefalet.
Men som du kan se vi er i 5 cyklus nu, og aner ikke engang om jeg er købt eller solgt
og haha okay. Godt at du nu har fyldt skabet med test nu
uuh opdatere imorgen. Jeg venter på dit billede af test imorgen
hvor henne i din cyklus er du nu?
Og jeg tja jeg tester nok atter igen imorgen tidlig. Tilgengæld tror jeg at jeg har kun 3-4 teste tilbage i mit skab. 
Hvor gamle er I? Og ja, det er sgu længe at vente et helt år, netop også hvis det ikke kommer med det samme, som det jo så ikke er. For nej, vi som kvinder har jo også en udløbsdato. Kan man ikke blive tjekket for, hvordan det ser ud i den sidste æggeleder i forhold til chancen for at blive gravid, så du sådan set ved om alt er forsøgene værd og de psykiske op og nedture?
sender hvis den viser noget, ellers kan det vidst ikke betale sig med billede
Mens forventes fredag, så hvis det holder med det alle de kloge skriver, så “burde” jeg kunne se noget i morgen, men igen, så har jeg aldrig kunnet se noget før de der 4 dage før, så tvivler. Men puh der er mange symptomer lige nu, så er spændt på om det netop er psykisk eller der er noget.
du må også endelig skrive/sende billede i morgen tidlig når du har testet
måske du skal forbi normal og have en pakke med 5 tests i så eller på luxplus og have købt dem billigt, for hold op hvor kan man købe sig fattig 
Anmeld
Citér