Love Angel skriver:
Jeg har også en app. Og bruger den også til at gå ud fra den, sammen med æl test.
Men er begyndt at trække 2 dage fra end det den siger, fordi det sidste 1-2 cyklusser der er min menses kommet 2-3 dage før appen mener. Derfor kigger jeg på min app og den dag den mener jeg har ægløsning så trækker jeg 2 -3 dage fra. Og det passer også med mine test, da mine test bliver positiv hurtigt i løbet af min cyklus. Giver det mening?
Og tak
jeg krydser også
for jer
i har også prøvet godt stykke tid nu. Vi er kun gang i 5 cyklus og jeg er ved at gå til.
Jeg bliv ellers hurtig gravid starten af året. Men da jeg var 8 uger henne bliv jeg opereret og fik fjernet højere æggeleder pga graviditet lå udenfor livmoderen.
Hvilken app bruger du? Min ændre nemlig cyklussen efter, hvornår jeg taster ind min mens starter. Men det er også frustrerende når den rykker sig. Min gik også fra 26 dage til 23 dage efter mit keglesnit og abort i juni, så det skulle også lige rettes ind. Men fedt nok det passer, når du beregnet din æl to dage tidligere også. Man fjerner simpelthen en æggeleder i sådan en situation? Det anede jeg ikke. Hvad er risikoen for at det kan ske igen? 5 måneder føles jo også længe, så ja, synes da også snart vi må have en graviditet som lykkes. Synes det er gået hurtigt de to andre gange i år, så det måtte gerne gå hurtigt igen. Jeg har også lige i dag fået voldsomt ømme bryster, men det kan man også få op til mens og så kastede jeg lige op også, men det kan jeg også finde på indimellem efter min graviditet med min søn i 21 (det er aldrig stoppet), så man kan ikke rigtig læse signalerne og så en voldsomt træthed de sidste par dage, men det kan også være tegn på en hård uge, så tør ikke tro på noget.

Anmeld
Citér