Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
__anonym skriver: Synes stadig jeg kan ane en streg, og så var der lidt blod på papiret (meeeeeget små pletter, ligesom ved en meeeeeget lille rift agtigt) Føler lidt det murre i maven, ligesom ved mens. Så spændende om mens anmelder sin ankomst før tid eller om der virkelig er noget
Synes stadig jeg kan ane en streg, og så var der lidt blod på papiret (meeeeeget små pletter, ligesom ved en meeeeeget lille rift agtigt)
Føler lidt det murre i maven, ligesom ved mens. Så spændende om mens anmelder sin ankomst før tid eller om der virkelig er noget
spændende!
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Får helt lyst til at teste når i to er i gang Men har lovet mig selv at vente til torsdag
Hvor tidligt tester i piger?☀️ .. og har i gode erfaringer fra tidligere med at teste tidligt?
Steidi skriver: Hvor tidligt tester i piger?☀️ .. og har i gode erfaringer fra tidligere med at teste tidligt?
Jeg tester på torsdag hvor jeg er 3+5..
Ved sidste graviditet testede jeg positiv 3+3
Normalt tester jeg først 3+2, men faldt i igår hvor jeg var 3+0
Er så lige kommet i tanke om at jeg ikke har nogle graviditetsteste liggende
M.Rose skriver: Er så lige kommet i tanke om at jeg ikke har nogle graviditetsteste liggende
Ja så gør det det nemt ikke at teste endnu
Negativ test 3+3. Håber at kunne være med i august
Øv brunt udflåd i går og lidt blod i dag - testede negativt i går men har ikke testet i dag for er ret sikker på mens er på vej
Bubbi11 skriver: Øv brunt udflåd i går og lidt blod i dag - testede negativt i går men har ikke testet i dag for er ret sikker på mens er på vej
Øv øv håber august er vores måned
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128