Man sender sku da ikke sit barn i vuggestue på panodil, så må man tage en feriedag
Hold op hvor bliver jeg harm, så kan han bare smitte de andre i vuggestue, så deres forældre kan stå med lorten, eller smitte personalet, så vuggestuen står med problemet. Desuden er børn mere modtagelig overfor andre sygdomme, hvis de ikke får lov at komme sig helt, så det er også ris til egen r*v
Tro mig…. Vi har taget alle feriedage og omsorgsdage for den sags skyld der kunne tages. og jeg er udemærket klar over at man ikke er interesseret i at smitte. Men vi skal os tjene penge og ha mad på bordet, og når man har haft 6 barn sygedage på 2 måneder, holdt 2 omsorgsdage og 4 feriedage, så presser det på
så jeg synes faktisk det et meget dømmende svar du kommer med… Jeg vil IKKE sende mit barn i vuggestuen på panodil, men jeg bliver nød til det.
Og gud hvor har jeg grædt på vej til arbejde og ringet ind 2-3 gange for at høre hvordan det går….
I mine øjne har jeg følt jeg har svigtet mit barn stort, både at aflevere i vuggestue eller hos bedsteforældre, men hvad skal man dog gøre??
Jeg er stor fortaler for noget sker politisk med de barn sygedage…
Anmeld
Citér