Flirten med anden forældre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2023

IenFart

Profilbillede for IenFart
Mor og meget mere skriver:

De var to om at flirte - men det er hende, der vil blive udskammet, og deres mænd kunne komme i fare? Er mænd sådan nogle viljesløse og sårbare stakler, som ikke kan gøre for det, hvis de kommer til at flirte? 
Selvfølgelig skal det stoppe, men forældregruppen består da forhåbentlig ikke kun af kvinder, der frygter for deres mænds “ustyrlighed” og lægger alt ansvar på kvinden. 

Til TS: Jeg synes, du tackler dette supercool. Det er ikke jordens undergang, det var dumt af dem begge, og mon ikke interessen falder af sig selv, når din mand ikke deltager længere? 

Det er vi. Der kan hverken gøres fra eller til. Og det ender med knalderi inden måneden er omme hvis der ikke er en voksen til stede...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2023

Anonym trådstarter

De var to om at flirte - men det er hende, der vil blive udskammet, og deres mænd kunne komme i fare? Er mænd sådan nogle viljesløse og sårbare stakler, som ikke kan gøre for det, hvis de kommer til at flirte? 
Selvfølgelig skal det stoppe, men forældregruppen består da forhåbentlig ikke kun af kvinder, der frygter for deres mænds “ustyrlighed” og lægger alt ansvar på kvinden. 

Til TS: Jeg synes, du tackler dette supercool. Det er ikke jordens undergang, det var dumt af dem begge, og mon ikke interessen falder af sig selv, når din mand ikke deltager længere? 

Netop. De har jo begge været med til det. Jeg håber interessen falder, nu hvor han ikke deltager i det. Lige dér stoler jeg på ham. 

Anmeld Citér

2. marts 2023

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
IenFart skriver:

Det er vi. Der kan hverken gøres fra eller til. Og det ender med knalderi inden måneden er omme hvis der ikke er en voksen til stede...

Anmeld Citér

2. marts 2023

Mor og meget mere

Anonym skriver:

Netop. De har jo begge været med til det. Jeg håber interessen falder, nu hvor han ikke deltager i det. Lige dér stoler jeg på ham. 

Jeg synes i det hele taget, at meget tyder på, du kan stole på ham. Han benægtede ikke flirten, han tog dig alvorligt, han talte ikke udenom eller beskyldte dig for at overreagere. Det har jeg stor respekt for. I har tacklet dette modent og sundt begge to. 

Og shit happens - alle folk kan gøre noget dumt og uovervejet. Det siger nok i virkeligheden mest om mennesker, hvordan de “rydder op” efter sig bagefter. 

Anmeld Citér

2. marts 2023

Baby.mamma

Det lyder på TS, som om det er kvinden, som er den aktive part, så ja, det er mit svar.

Anmeld Citér

2. marts 2023

AnjaZenia

Profilbillede for AnjaZenia
Anonym skriver:

Og det er din kæreste helt okay med? 

Ja hvorfor skulle han ikke være det? Han må også hjertens gerne flirte med andre. Bare jeg ikke ser på det

Anmeld Citér

2. marts 2023

AnjaZenia

Soonmom skriver:

Hvis man har brug for at få appetit ude, skulle man måske spørge sig selv om det var det rette forhold man var i og hvordan man finder gnisten igen

Men det er jo ikke fordi jeg synes man mangler gnist, bare fordi man flirter med andre? Det er en “uskyldig” form for bekræftelse. Ligesom jeg bliver smigret hvis en mand kigger efter mig en ekstra gang eller pifter. Så går jeg hjem med en god følelse i maven.  
Jeg synes at man skal passe på med, at man ikke bliver sat i en bås. At fordi man er gift/forlovet eller har en kæreste, at så holder man op med at være kvinde. 
vi behøver ikke være enige. Jeg er i et fast forhold og er pænt glad for ham jeg har. Også selvom jeg flirtede med en fremmed, sidst jeg var i byen

Anmeld Citér

2. marts 2023

AnjaZenia

Anonym skriver:

Synes bestemt ikke du overreagere,tværtigmod synes jeg,du har været alt for large.

Jeg havde sprunget en sikring,og konfronteret dem begge to med det samme.

Min mand skal ikke flirte med nogen som helst,og det er uagtet om jeg er der eller ej.

Har han behov for at flirte,kan han gøre det her hjemme.

Og han skal da heller ikke samle appetit ude,for at spise hjemme,for så behøver han slet ikke vende hjem igen.

Nu ved du jo reelt set ikke om han gør det, når du ikke er der  

Ligesom du jo heller ikke ved om han tænker på den blonde med de lange ben, i den anden opgang, når I dyrker sex.. 

Jeg synes det er synd at man sætter sådan nogle begrænsninger for hinanden. Det handler jo ikke om man elsker hinanden mindre af, at man smiler kækt til en anden. Eller beundrer en anden kvinde i en stram kjole. Jeg sidder da også og savler over lækre mænd med 6 packs men det er aldrig dem jeg har taget med hjem

Anmeld Citér

2. marts 2023

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Det der havde været langt over min grænse! 
Kan slet ikke forstå, at du er i tvivl om, om du overreagerer. Du har tacklet det meget pænt, det er jeg ikke sikker på, at jeg selv kunne

Anmeld Citér

3. marts 2023

Mor og meget mere

Soonmom skriver:

Hvis man har brug for at få appetit ude, skulle man måske spørge sig selv om det var det rette forhold man var i og hvordan man finder gnisten igen

Personligt ville jeg være i det forkerte forhold, hvis jeg ikke “måtte” flirte med andre mænd, og hvis min mand tog sig det nært, at jeg gjorde det. Og omvendt. Det er ikke noget, jeg gør for øjnene af ham, men han er da helt klar over, at jeg har et uskyldigt “spil” og en særlig jargon med nogle af de mænd, jeg kender fx fra arbejdet. Det giver ham en ekstra glad kone, og det er på ingen måde en fare for vores forhold. Netop fordi vi stoler på hinanden og hviler i vores viden om, at det er os to - og fordi vi giver hinanden frirum til bl.a. at fjolle og flirte med andre. 

Nu mangler vi sjældent gnist imellem os, men hvis det var tilfældet, og det gav lidt ekstra kulør på vores samvær, at en af os eller vi begge havde samlet appetit ude, hvad ville problemet så være? Det kommer jo os begge til gode. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.