Flirten med anden forældre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2023

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Mom skriver:

Måske det kommer an på, hvad man ligger i ordet flirten?

For mig er der en klar forskel på flirten og så "lægge op til".

Hvad er forskellen? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2023

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg synes du reagerer helt perfekt du følte et stik i maven over det - og tog snakken med din mand, uden at flippe skråt. Sådan skal det gøres. Og han har lyttet og vil tage det til sig. Det er da så godt - well done you  

jeg havde gjort det samme. Og jeg håber min kæreste ville gøre ligeså. For mig en åbenlys flirt foran sin partner bare mega upassende.. flirt i byen, på job osv, er ok for mig. Jeg er også selv den flirtende type. Tænker slet ikke over det, men jeg kan da godt se det hvis jeg lige ser det udefra. 
jeg arbejder i en verden fyldt med mænd, og sommetider er der bare nogen man har god kemi med, humoren passer sammen osv, og så kommer jeg helt sikkert til at flirte. Men det er ikke på en måde, hvor jeg nogensinde har oplevet at modparten troede det kunne føre til noget.  

Anmeld Citér

1. marts 2023

Mom

Profilbillede for Mom
Unicorn1 skriver:

Hvad er forskellen? 

Jeg tænker det er meget individuelt

For mig er flirten fx. lidt kasten med hår, smile, lidt sød humor og lidt søde øjne ect. hvor at lægge op til, er langt mere direkte, som direkte henfører til, at man gerne vil noget sammen med den person.

Det er simpelthen så svært at forklare - og meget handler vel i bund og grund om følelser.

Anmeld Citér

1. marts 2023

Anonym

Mom skriver:

Jeg tænker det er meget individuelt

For mig er flirten fx. lidt kasten med hår, smile, lidt sød humor og lidt søde øjne ect. hvor at lægge op til, er langt mere direkte, som direkte henfører til, at man gerne vil noget sammen med den person.

Det er simpelthen så svært at forklare - og meget handler vel i bund og grund om følelser.

og uanset hvilken af delene det er gør man det ikke med manden til fødselsdags barnet og mens hans hustru er tilstede. Burde faktisk ikke gøre det med gifte mænd overhovedet. Total respektløst 

Anmeld Citér

1. marts 2023

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

og uanset hvilken af delene det er gør man det ikke med manden til fødselsdags barnet og mens hans hustru er tilstede. Burde faktisk ikke gøre det med gifte mænd overhovedet. Total respektløst 

Jeg er fuldstændig enig i, at en børnefødselsdag er fuldstændig malplaceret - det vil du også kunne se at jeg mener i mit tidligere indlæg

Anmeld Citér

1. marts 2023

CKJ

Profilbillede for CKJ
Mom skriver:

Måske en børnefødselsdag, bare ikke helt er det rigtige sted og tidspunkt?

Jeg tænker lidt flirten på arbejdet, eller en fest eller anden voksen begivenhed, nok er ok, og måske ligefrem forventeligt. Men til en børnefødselsdag??

Jeg har har ikke noget i mod flirten, og det må min mand da så hjertens gerne, jeg gider bare ikke være der (for så syntes jeg skisme det er respektløst), og mine børn skal heller ikke være vidne til det, da det kan sætte dem i en værre kattepine, for de forstår det jo ikke helt, og får det måske skidt med det ifht. loyalitet overfor mor/far.

Jeg siger skam ikke det er ok til en børnefødselsdag

det var mere en nysgerrighed på HVAD der blev skrevet og HVAD der fysisk blev gjort 

Anmeld Citér

1. marts 2023

CKJ

Profilbillede for CKJ
CKJ skriver:

Jeg siger skam ikke det er ok til en børnefødselsdag

det var mere en nysgerrighed på HVAD der blev skrevet og HVAD der fysisk blev gjort 

Det var mig, som var anonym før  det var en fejl jeg var anonymiseret sidst

Anmeld Citér

1. marts 2023

Mom

Profilbillede for Mom
CKJ skriver:

Det var mig, som var anonym før  det var en fejl jeg var anonymiseret sidst

Jeg sad lige og blev helt forvirret, da jeg ikke kunne se, at jeg havde citeret dig

Jeg så godt, at du ikke skrev noget, om at det var fjong at flirte til en børnefødselsdag, det var mere som en bemærkning, til at du skrev noget om, at det at flirte kan være fint, eller noget i den stil, også kom jeg bare til, at tænke på, at hver ting til sin tid man flirter ikke til en børnefødselsdag

Anmeld Citér

1. marts 2023

Soonmom

Mom skriver:

Måske det kommer an på, hvad man ligger i ordet flirten?

For mig er der en klar forskel på flirten og så "lægge op til".

Ja der er klar forskel på "flirt" og "lægge op til"

Men flirten er da stadig på ingen måder ok.

Det viser jo "jeg er interesseret"

Og det burde han da på ingen måder være når han er i et forhold og i øvrigt også til sit barns børnefødselsdag

Anmeld Citér

1. marts 2023

Mom

Profilbillede for Mom
Soonmom skriver:

Ja der er klar forskel på "flirt" og "lægge op til"

Men flirten er da stadig på ingen måder ok.

Det viser jo "jeg er interesseret"

Og det burde han da på ingen måder være når han er i et forhold og i øvrigt også til sit barns børnefødselsdag

At flirte betyder, for mig, ikke nødvendigvis at man er interesseret, slet ikke. Men det er selvfølgelig forskelligt fra person til person.

Vi er enige i, at man ikke bør flirte til en børnefødselsdag.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.