Anonym skriver:
Jeg synes godt, der må flirtes. Min kone må gerne flirte. Og jeg gør det da også, men vi kender da begge til hinandens grænser og det respekterer vi. Og ellers snakker vi om det.
Virker da også til, at din mand lytter til dig og tilpasser sig.
Jeg synes, man skal passe på med at begrænse hinanden. Det, du beskriver som flirt, virker på ingen måde som flirt for mig, men der er vi jo forskellige og derfor betyder det på ingen måde, at det ikke har brudt din grænse. Fedt, at I får snakket om det.
Herinde er folk dog gode til at kaste brænde på bålet. Pas nu på, I ikke pisker en stemning op, som måske slet ikke er der.
Rigtig mange flirter. Nogle skriver "det er OK på arbejdspladsen, men ikke til en børnefødselsdag"... hvorfor ikke? Altså flirt er jo på ingen måde ensbetydende med, at man vil tage skridtet videre.
Jeg vil få snakket med min mand om det (i mit tilfælde min kone) og se sagen fra begge sider. Og have forståelse for begge sider.
Grunden til jeg selv synes, det er grænseoverskridende til en børnefødselsdag er fordi det er et andet barns forælder. Dvs. Barnet er der, mit barn er der og jeg er der også selv.
Samtidig sidder der også andre forældre, og jeg synes selv, det er akavet, hvis de har lagt mærke til det. Det er alligevel nogle som man skal samarbejde med i mange år.
Det samme gælder barnets mor. På et tidspunkt bliver børnene jo også ældre og forstår sådan nogle ting, og så er det lidt mærkeligt.
Jeg fik et stik i maven over det (tror dog det skyldes berøringen og forummet det var i)
ja, vi har snakket om det som 2 voksne mennesker. Istedet for at jeg gik amok. Det kommer man ikke langt med.
han lyttede til mig. Indtil videre virker der da ikke til der er mere i det.
Så ingen grund til at gå amok, synes jeg.