Flirten med anden forældre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2023

Anonym

Anonym skriver:

Jeg tænker bare det er rimeligt “farligt” at sige noget til hende. Børnene skal trods alt gå i skole sammen. Det kan ødelægge hele samarbejdet og gå udover ungerne. 

Så lige der, må jeg lige styre mig

Det kommer jo helt an på,hvordan man formulere sig.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2023

CKJ

Profilbillede for CKJ
AnjaZenia skriver:

Ja hvorfor skulle han ikke være det? Han må også hjertens gerne flirte med andre. Bare jeg ikke ser på det

Altså jeg synes også man gerne må flirte! Det er da mega godt for begge parter og giver liv og bekræftelse til begge

Anmeld Citér

5. marts 2023

Anonym

At han er så komfortabel med at røre hende foran dig og andre, tyder på, at det ikke er første gang det er sket.

Har de nogensinde været alene sammen? Upopulær mening men hvis det var min mand, ville jeg lige tage en snuser i hans telefon for at få ro maven.

Anmeld Citér

5. marts 2023

Anonym

Jeg tænker bare det er rimeligt “farligt” at sige noget til hende. Børnene skal trods alt gå i skole sammen. Det kan ødelægge hele samarbejdet og gå udover ungerne. 

Så lige der, må jeg lige styre mig

Jeg synes heller ikke, at du har sige noget til hende. Det er din mand, der skal vise dig loyalitet. Hun skylder dig ikke noget.

Anmeld Citér

5. marts 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

At han er så komfortabel med at røre hende foran dig og andre, tyder på, at det ikke er første gang det er sket.

Har de nogensinde været alene sammen? Upopulær mening men hvis det var min mand, ville jeg lige tage en snuser i hans telefon for at få ro maven.

Nej aldrig. De har kun været sammen til skolearrangementer, hvor der har været andre, og jeg ikke har været med.. 

Jeg er ret sikker på, jeg ikke vil finde noget på telefonen. Har jo set sms’erne. Han er også ligeglad om jeg kigger hans tlf. vi har et ret afslappet forhold til det. Begge veje. 

Anmeld Citér

5. marts 2023

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Åh, hvor er det ærgerligt, at TS - som er rolig og udelukkende irriteret på manden - lige skal have sådan en omgang “Jeg vil da lige nævne, at jeg på lang afstand og uden at kende jer har detektiv- og psykologievnerne til at gennemskue, at han sikkert har gjort det før.” 
Hvad er formålet? Provokerer det dig, at hun har tillid til sin mand? 

Anmeld Citér

5. marts 2023

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Åh, hvor er det ærgerligt, at TS - som er rolig og udelukkende irriteret på manden - lige skal have sådan en omgang “Jeg vil da lige nævne, at jeg på lang afstand og uden at kende jer har detektiv- og psykologievnerne til at gennemskue, at han sikkert har gjort det før.” 

Jeg er heldigvis stadigvæk rolig omkring det

Anmeld Citér

5. marts 2023

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Jeg er heldigvis stadigvæk rolig omkring det

Anmeld Citér

6. marts 2023

Anonym

Jeg synes godt, der må flirtes. Min kone må gerne flirte. Og jeg gør det da også, men vi kender da begge til hinandens grænser og det respekterer vi. Og ellers snakker vi om det.

Virker da også til, at din mand lytter til dig og tilpasser sig.

Jeg synes, man skal passe på med at begrænse hinanden. Det, du beskriver som flirt, virker på ingen måde som flirt for mig, men der er vi jo forskellige og derfor betyder det på ingen måde, at det ikke har brudt din grænse. Fedt, at I får snakket om det.

Herinde er folk dog gode til at kaste brænde på bålet. Pas nu på, I ikke pisker en stemning op, som måske slet ikke er der.

Rigtig mange flirter. Nogle skriver "det er OK på arbejdspladsen, men ikke til en børnefødselsdag"... hvorfor ikke? Altså flirt er jo på ingen måde ensbetydende med, at man vil tage skridtet videre.

Jeg vil få snakket med min mand om det (i mit tilfælde min kone) og se sagen fra begge sider. Og have forståelse for begge sider.

Anmeld Citér

6. marts 2023

fartil2banditter

Profilbillede for fartil2banditter
Mor og meget mere skriver:

hørt, flere af dig herinde, tak

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.