Hej 
Jeg har været meget i tvivl om, jeg skulle lave det her indlæg, men jeg er simpelthen nødt til at have nogle andre øjne på.
Sagen er den, at vi holdte fødselsdag for min datter, og det resultaterede i, at de fleste forældre også var der i ret mange timer.
Som overskriften siger, så opdager jeg til min store overraskelse, at min mand flirter med en anden mor. Det er faktisk både med lidt berøring, drilleri mm.
Jeg konfronterer min mand med det. Mest fordi jeg egentligt synes, det er pinligt i forhold til min datter, fremtidig samarbejde osv. Han bliver ret ked af det og kan godt se, at det måske ikke var så smart.
Men jeg kan egentligt ikke lade være med at tænke på om jeg overreagerer? At jeg bare skulle have tiet stille og komme videre.
Jeg kan dog se, når der fx. skal aftales noget (og det er min mand som er indover), så prøver hun med flirten i sms'erne. Hun har selv en mand (mener jeg), så undrer mig lidt over det.
Jeg har dog valgt at ignorere det, fordi jeg stoler på min mand. Men jeg kan bare mærke det irriterer mig, for synes godt nok, det vil blive mange år, at man skal have et samarbejde, og hvis det så fortsætter.
Jeg har dog ikke tænkt mig at gøre noget som helst, da jeg tænker, det kan ødelægge alt muligt for min datter.
Men mit spørgsmål er, om det er mig som overreagerer, når jeg konfronterer min mand med det? Fordi det irriterer mig, at han "besvarer" hendes flirten.
Jeg ved godt, at nogle bare har det som personlighedstræk at de flirter meget mm. Men jeg har ikke set, at hun gør det med de andre fædre, og det plejer min mand nu heller ikke gøre.
Jeg håber ikke, jeg får hug for indlægget. Jeg vil bare gerne have nogle andre øjne på det. For jeg føler mig egentligt lidt dum og "teenageagtig" fordi det irriterer mig.