Flirten med anden forældre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Synes bestemt ikke du overreagere,tværtigmod synes jeg,du har været alt for large.

Jeg havde sprunget en sikring,og konfronteret dem begge to med det samme.

Min mand skal ikke flirte med nogen som helst,og det er uagtet om jeg er der eller ej.

Har han behov for at flirte,kan han gøre det her hjemme.

Og han skal da heller ikke samle appetit ude,for at spise hjemme,for så behøver han slet ikke vende hjem igen.

Jeg tænker bare det er rimeligt “farligt” at sige noget til hende. Børnene skal trods alt gå i skole sammen. Det kan ødelægge hele samarbejdet og gå udover ungerne. 

Så lige der, må jeg lige styre mig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2023

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Min mand svarer ikke på dem. Den eneste grund til at han har været nødt til at skrive til hende, har været pga. legeaftaler mm. At hun så lige kommer med noget efterfølgende, kan han jo desværre ikke gøre for. 

Lige på det punkt stoler jeg 100 procent på min mand. Han kunne sagtens se det bagefter. Der har så vidt jeg ved heller ikke været noget efter. Han har ikke svaret på noget som sådan. 

Hvis det er en sms korrespondence mellem de 2 alene, så kan han altså godt sige til hende at det er over grænsen med de beskeder. Eller sige at han er smigret, men bliver lidt ilde til mode over dem og han helst ser at hun lader være. Det vil ikke ødelægge noget i relationen med børn osv. det er jo helt privat mellem de 2 og hun behøver ikke vide at du kender til de beskeder. 

Anmeld Citér

2. marts 2023

Anonym

Anonym skriver:

Min mand svarer ikke på dem. Den eneste grund til at han har været nødt til at skrive til hende, har været pga. legeaftaler mm. At hun så lige kommer med noget efterfølgende, kan han jo desværre ikke gøre for. 

Lige på det punkt stoler jeg 100 procent på min mand. Han kunne sagtens se det bagefter. Der har så vidt jeg ved heller ikke været noget efter. Han har ikke svaret på noget som sådan. 

Det var godt! Det er sådan handlinger, som man kun kan håbe på, ens mand vil gøre  

Anmeld Citér

2. marts 2023

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Hvis det er en sms korrespondence mellem de 2 alene, så kan han altså godt sige til hende at det er over grænsen med de beskeder. Eller sige at han er smigret, men bliver lidt ilde til mode over dem og han helst ser at hun lader være. Det vil ikke ødelægge noget i relationen med børn osv. det er jo helt privat mellem de 2 og hun behøver ikke vide at du kender til de beskeder. 

Sådan som jeg kender hende, så kunne jeg godt frygte der kunne komme drama ud af det. Men jeg kan selvfølgelig ikke kunne sige det. 
det er bare en fornemmelse jeg har  især når han egentligt har været med på den selv

Anmeld Citér

2. marts 2023

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Sådan som jeg kender hende, så kunne jeg godt frygte der kunne komme drama ud af det. Men jeg kan selvfølgelig ikke kunne sige det. 
det er bare en fornemmelse jeg har  især når han egentligt har været med på den selv

Men dybest set er det vel "farligt" for hende, at skabe for meget drama. Hvis jeg husker dit oprindelige indlæg korrekt, så flirter hun, når hendes egen mand ikke er tilstede. Hvis det er korrekt husket, så kan man måske formode, at hun ikke er så interesseret i, at hendes mand hører om det?

Anmeld Citér

2. marts 2023

Baby.mamma

Mom skriver:

Men dybest set er det vel "farligt" for hende, at skabe for meget drama. Hvis jeg husker dit oprindelige indlæg korrekt, så flirter hun, når hendes egen mand ikke er tilstede. Hvis det er korrekt husket, så kan man måske formode, at hun ikke er så interesseret i, at hendes mand hører om det?

Tænker også, det netop er hende, det er farligt for. Hvis hendes mand eller forældregruppen finder ud af det, så har hun da all eyes on her, og det er ikke fedt med en forældregruppe som vender sig imod en, for folk vil helt sikkert udskamme hende, da de fleste nok kan sætte sig i dit sted, og det nemt kunne have været deres mand, som var i fare. Den er IKKE god. . . 

Anmeld Citér

2. marts 2023

Soonmom

Anonym skriver:

Hvorfor er han nødt til at skrive til hende med legeaftaler? Det kan du vel gøre ?

Anmeld Citér

2. marts 2023

Soonmom

AnjaZenia skriver:

Jeg flirter en hel del. Men aldrig foran kæresten. Jeg er skam ikke interesseret i dem jeg flirter med , men for mig giver det lige det der ekstra. Få appetit ude og spise hjemme.

Hvis man har brug for at få appetit ude, skulle man måske spørge sig selv om det var det rette forhold man var i og hvordan man finder gnisten igen

Anmeld Citér

2. marts 2023

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Baby.mamma skriver:

Tænker også, det netop er hende, det er farligt for. Hvis hendes mand eller forældregruppen finder ud af det, så har hun da all eyes on her, og det er ikke fedt med en forældregruppe som vender sig imod en, for folk vil helt sikkert udskamme hende, da de fleste nok kan sætte sig i dit sted, og det nemt kunne have været deres mand, som var i fare. Den er IKKE god. . . 

De var to om at flirte - men det er hende, der vil blive udskammet, og deres mænd kunne komme i fare? Er mænd sådan nogle viljesløse og sårbare stakler, som ikke kan gøre for det, hvis de kommer til at flirte? 
Selvfølgelig skal det stoppe, men forældregruppen består da forhåbentlig ikke kun af kvinder, der frygter for deres mænds “ustyrlighed” og lægger alt ansvar på kvinden. 

Til TS: Jeg synes, du tackler dette supercool. Det er ikke jordens undergang, det var dumt af dem begge, og mon ikke interessen falder af sig selv, når din mand ikke deltager længere? 

Anmeld Citér

2. marts 2023

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Hvorfor er han nødt til at skrive til hende med legeaftaler? Det kan du vel gøre ?

Fordi nogle gange er det min mand som er indover, fordi det lige er ham der er der, når de vil lege. 

Nogle gange er det mig, andre gange ham. Men ja, fremadrettet skal det nok bare være mig lige med hende.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.