Min kæreste vil slikkes i numsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2023

PERVERSE fantasier

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2024

RollespilFANTASIER

9. marts 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V

Nej tak. Jeg er næsten ved at kaste op, bare ved tanken om det

Anmeld Citér

13. oktober 2024

Anonym

jeg blev det meget  i mine  unge år . slikke røv . både  modtage  og give  igen . det er så dejlig . 

til dem som skriver de  ikke vil slikke  i røv . fordi der  kommer  lort  ud . tænker  jeg .er  det beder at slikke kvinder i ders mis . der kommer da  også lort og vand ud . selvfølge skal man da  være vasket mm før man gør det

Anmeld Citér

13. oktober 2024

Anonym

Anonym skriver:

jeg blev det meget  i mine  unge år . slikke røv . både  modtage  og give  igen . det er så dejlig . 

til dem som skriver de  ikke vil slikke  i røv . fordi der  kommer  lort  ud . tænker  jeg .er  det beder at slikke kvinder i ders mis . der kommer da  også lort og vand ud . selvfølge skal man da  være vasket mm før man gør det

Du har vist misforstået/absolut ingen erfaring med den kvindelige anatomi

Anmeld Citér

13. oktober 2024

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

Du har vist misforstået/absolut ingen erfaring med den kvindelige anatomi

Eller også er det virkelig mærkelige kvinder, han har været sammen med

Anmeld Citér

14. oktober 2024

BareOsTo

Anonym skriver:

Ville nok overveje min tørrings metode efter afføring hvis jeg fik afføring i skeden.

Anmeld Citér

14. oktober 2024

Anonym

Unicorn1 skriver:

Eller også er det virkelig mærkelige kvinder, han har været sammen med

Det ER selvfølgelig muligt både at have en medfødt fistel eller erhverve sig én under en fødsel.. men det er en tilstand, der bør opereres .. 

Anmeld Citér

14. oktober 2024

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

Det ER selvfølgelig muligt både at have en medfødt fistel eller erhverve sig én under en fødsel.. men det er en tilstand, der bør opereres .. 

Jo jo det er rigtigt, men det er jo ikke normalen, som ham her ellers får det til at lyde som 

Anmeld Citér

14. oktober 2024

Anonym

Anonym skriver:

Tænker du er teenage dreng på afveje her på siden, og har en smule skægt.

Men om ikke andet, får du et hurtigt anatomi tip, da du har hårdt brug for det - kvinder har 3 huller: et numsehul, præcis som mænd, så et urinrør hvor der kommer tis ud. Og så en skede, hvor der kommer børn ud, og hvor penis skal ind under samleje for at der kommer børn ud af det. Selv tak.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.