Min kæreste vil slikkes i numsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2023

bubsie

Synes både røvslik og finger i numsen er klamt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2023

Anonym

Ja det gør jeg glædeligt. Selvfølgelig når han er vasket først. 

Synes ikke det er iorden at folk sidder og skriver fy for fanden og bræk emojier.. super barnligt og respektløst. 

Hvis du ikke har lyst, så skal du ikke gøre det. Han skal lade være at samlingne. 

Alternativt kan man få en "slikke lap" hvis du har lyst til at prøve, ellers kan du lege med glide creme og fingre. 

Hvorfor er det respektløst, at andre skriver fy for fanden og indsætter bræk emojis, hvis det er sådan, de har det med det?

Jeg væmmes også på det groveste over, hvor uhygiejnisk det er.

Anmeld Citér

7. marts 2023

Anonym

Hvorfor er det respektløst, at andre skriver fy for fanden og indsætter bræk emojis, hvis det er sådan, de har det med det?

Man taler altid pænt til og om hinanden. Det er aldrig i orden at sidde og brække sig og udskammer andres lyster.

Jeg forklare faktisk i sidste sætning hvorfor 

>super barnligt og respektløst<

Tænker umiddelbart at det giver sig selv, hvorfor man ikke udskammer andre mennesker

Jeg kalder heller ikke dig for en uintelligent snerpe. Heller ikke selvom jeg måtte tænke det. 

Anmeld Citér

7. marts 2023

Anonym

Man taler altid pænt til og om hinanden. Det er aldrig i orden at sidde og brække sig og udskammer andres lyster.

Jeg forklare faktisk i sidste sætning hvorfor 

>super barnligt og respektløst<

Tænker umiddelbart at det giver sig selv, hvorfor man ikke udskammer andre mennesker

Jeg kalder heller ikke dig for en uintelligent snerpe. Heller ikke selvom jeg måtte tænke det. 

Jeg er en uintelligent snerpe, fordi jeg væmmes over, hvor uhygiejnisk det er?

Det er hverken barnligt eller respektløst, at andre synes, det er ulækkert. Det er en smagssag

Anmeld Citér

7. marts 2023

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Hvorfor er det nødvendigt at nedgøre andres seksuelle lyster og vaner? Nogle synes, at oralsex er klamt - andre, at analsex er frastødende. De fleste har dog pli til at holde deres væmmelsesudbrud for sig selv og nøjes med at tænke deres. Det kan da aldrig være af største vigtighed at informere omverdenen om, at man er ved at brække sig over noget, som giver andre glæde og lyst. 
Er du også fjong med, at nogle mennesker laver brækemojis og skriver grimt om homoseksuelle, fordi de ikke kan bære tanken om to mænds seksuelle praksis? Det er jo præcis samme tankegang - “Jeg har brug for og ret til at ytre mig negativt” - som ligger bag. 

Anmeld Citér

7. marts 2023

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Det er hverken barnligt eller respektløst, at andre synes, det er ulækkert. Det er en smagssag

Det barnlige og respektløse er ikke dét at synes noget, men at føle sig kaldet til at fortælle det. 

Anmeld Citér

7. marts 2023

Anonym

Jeg skrev ikke at du var. Læs hvad der står. 

News flash: sex er uhygiejnisk

Det er ikke i orden eller nødvendigt at udskamme andre. Du synes det er ulækkert, det må du gerne synes. Men derfra og til at skrive fy for fanden, bræk emoji. Er der langt. 

Anmeld Citér

7. marts 2023

Anonym

Jeg skrev ikke at du var. Læs hvad der står. 

News flash: sex er uhygiejnisk

Det er ikke i orden eller nødvendigt at udskamme andre. Du synes det er ulækkert, det må du gerne synes. Men derfra og til at skrive fy for fanden, bræk emoji. Er der langt. 

Er fy for fanden og bræk emojis ikke bare en anden måde at sige, at man finder noget ulækkert?

Meninger er som røvhuller - vi har alle en (og nogle af os vil bare ikke slikke dem )

Anmeld Citér

7. marts 2023

Anonym

Anonym skriver:

Er fy for fanden og bræk emojis ikke bare en anden måde at sige, at man finder noget ulækkert?

Meninger er som røvhuller - vi har alle en (og nogle af os vil bare ikke slikke dem )

Nej, der er stor forskel på at skrive jeg synes og udskamme andre mennesker. 

Som en anden også skriver til dig. Hvad er behovet for at sige det højt? Gælder det alt? Homo sexuelle, transkønnede, oral sex, andres børn?  Må man brække sig og sige fy for fanden til det hele? 

Eller skulle man måske bare tie stille når man ikke har noget pænt at skrive? 

Anmeld Citér

7. marts 2023

Anonym

Nej, der er stor forskel på at skrive jeg synes og udskamme andre mennesker. 

Som en anden også skriver til dig. Hvad er behovet for at sige det højt? Gælder det alt? Homo sexuelle, transkønnede, oral sex, andres børn?  Må man brække sig og sige fy for fanden til det hele? 

Eller skulle man måske bare tie stille når man ikke har noget pænt at skrive? 

Det er et debat forum, hvor der bliver spurgt om folks meninger. Så lige i den her situation synes jeg ikke, det er så galt.

Jeg ville nu heller ikke være bange for at vise min væmmelse overfor mine veninder, hvis snakken faldt på røvslik, men sådan er vi jo alle forskellige.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.