Min kæreste vil slikkes i numsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2023

Anonym

Ja det gør jeg glædeligt. Selvfølgelig når han er vasket først. 

Synes ikke det er iorden at folk sidder og skriver fy for fanden og bræk emojier.. super barnligt og respektløst. 

Hvis du ikke har lyst, så skal du ikke gøre det. Han skal lade være at samlingne. 

Alternativt kan man få en "slikke lap" hvis du har lyst til at prøve, ellers kan du lege med glide creme og fingre. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2023

Anonym

Nej tak

Og ligegyldigt hvor meget man er vasket . Vil der stadig være masser af bakterier.

Det kan gøre en  virkelig  syg .... 

Anmeld Citér

26. februar 2023

Anonym

Anonym skriver:

Han bliver ved med at bede om det. Det er noget hans ekskærester glædeligt gjorde, så han føler det mangler fra vores sexliv.

Jeg har ikke selv lyst til at blive slikket i numsen og har lyst til at kaste op ved tanken om at slikke en person der

Er det noget I gør? 

Min mand er ikke til det.. 

men havde en kæreste for nogle år siden der syntes det var super frækt. Også at få en finger op. Så det gjorde jeg gladeligt (dog kun hvis han lige havde været i bad). Det tænder mig at se min partners nydelse. 

men er det ikke for dig så er det ikke for dig og det må din kæreste respekterer. 

Anmeld Citér

26. februar 2023

Anonym

Der går min grænse også.... ikke på vilkår om jeg ville gøre det. Der ville jeg bare sige at det er ærgerligt og det kan jeg ikke imødekomme. Du skal ikke gøre noget der overskrider din grænse

Anmeld Citér

26. februar 2023

Jack O’Lantern

26. februar 2023

Anonym

Nej tak, heldigvis har min mand aldrig bedt om det, men vil rigtig gerne gøre det på mig, nej tak og virkeligt ubehageligt

Totalt respektløs at presse via "der gjorde min x altid" jeg var blevet tosset 

Anmeld Citér

26. februar 2023

Anonym

Det sagde han bare ikke ?! Dumme svin. 

Nå, jeg anede ikke, det var en så "udbredt ting". 

Jeg har i mine yngre, eksperimenterende dage haft stukket en finger i numsen på min x og trykket på mellemkødet (forsøg på at stimulere g-punktet hos manden) uden effekt. Aldrig prøvet siden og skal ALDRIG have  munden ned til et røvhul

Anmeld Citér

26. februar 2023

Anonym

Det er noget, jeg selv elsker at gøre på de kvinder, jeg er sammen med og det bliver heldigvis godt modtaget, men hvis man som du overhovedet ikke kan se noget frækt i det, så skal du melde klart fra. Ellers gør du køb på dig selv, og det har intet med godt sex at gøre.

Anmeld Citér

26. februar 2023

Anonym

Ikke med munden, men bruger gerne mine fingre ved mellemkød og anus.

Anmeld Citér

27. februar 2023

Anonym

Anonym skriver:

Det sagde han bare ikke ?! Dumme svin. 

Nå, jeg anede ikke, det var en så "udbredt ting". 

Jeg har i mine yngre, eksperimenterende dage haft stukket en finger i numsen på min x og trykket på mellemkødet (forsøg på at stimulere g-punktet hos manden) uden effekt. Aldrig prøvet siden og skal ALDRIG have  munden ned til et røvhul

Det har jeg haft utrolig stor succes med . Det med en finger i måsen. Hold op de mænd er glade for det. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.