Jeg forstår ikke hvordan sex kan gå fra at være noget begge skal nyde og yde for. Til at blive et krav for der ikke "mangler" noget.
Begge parter skal da være enige og synes det rart, hvis den ene ikke bryder som om at skulle slikke eller lade andre slikke dem i (for mig et meget ulækkert) sted, så det sådan det er.
Så må i sammen gå på eventyr i sengen og finde nye måder som fungerer for jer. Måske han finder ud af du meget sjovere på den måde, selvom du sætter grænser.
Jeg ville f.eks. ikke blowjob i vores forhold og det er min mand 100 % Okay med. Han synes tilgengæld jeg er meget åben på andre punkter og han føler ikke der mangler noget, selvom hans ex aaaaaltid gav blowjob. (Han har i øvrigt aldrig bragt det op, hvad hun gjorde eller ikke gjorde, det var mig som var nysgerrig).
Tilgengæld har han også noget han ikke har lyst til at "give" men som jeg et helt ok med, for han giver så meget andet.
Personligt ville jeg heller ikke slikke nogen bagi, det synes jeg er vildt uhygiejnisk og giver mig det fysisk dårligt at tænke på. Men vi er jo så forskellige, tror du må snakke med din partner om forventninger og grænser. (Og så lige nævne, at du ikke skal sammenlignes med hans eks og hvad hun gjorde eller ikke gjorde for det ødelægger da mere end det gavner, medmindre du selv spørger).
Anmeld
Citér