Min kæreste vil slikkes i numsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2023

Anonym

Det er et debat forum, hvor der bliver spurgt om folks meninger. Så lige i den her situation synes jeg ikke, det er så galt.

Jeg ville nu heller ikke være bange for at vise min væmmelse overfor mine veninder, hvis snakken faldt på røvslik, men sådan er vi jo alle forskellige.

Men gælder det kun rim jobs? Eller er det alt du ikke bryder dig om du simpelthen er "kaldet til at kaste op over"? Gælder det, den anden vej ligeledes? Har du det helt fint med at folk synes du er pisse ulækker og kaster op over noget du gør? 

Det er som om du bare nægter at forstå pointen? Du bliver ved med at dreje det tilbage på rim jobs uden at forholde dig til hvad der skrives og så finder du på vulgære udtryk for det? Hvad får du ud af det? Kalder du også oral sex for kusse slik? Blow jobs for pik slikkeri? Eller det kun fordi lige denne ene ting ikke er noget for dig at du skal være så vulgær og holde på din ret til at være væmmelig ved andre mennesker? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2023

Anonym

Anonym skriver:

Han bliver ved med at bede om det. Det er noget hans ekskærester glædeligt gjorde, så han føler det mangler fra vores sexliv.

Jeg har ikke selv lyst til at blive slikket i numsen og har lyst til at kaste op ved tanken om at slikke en person der

Er det noget I gør? 

Altså jeg syntes det er respektløst af ham han ikke accepterer din grænse. Har du ikke lyst så har du ikke lyst færdig. 
Jeg elsker selv at blive slikket, men KUN hvis jeg lige har været i bad og vasket mig grundigt dernede, nu er jeg så også til analsex  (hvis jeg er vasket) men kunne på den anden side ikke forestille mig at slikke min mand ��‍♀️ det kan være det lyder forkert men sådan er det. Jeg har så aldrig bedt min mand slikke mig, det var noget han startede på og som jeg syntes er mega lækkert

Anmeld Citér

8. marts 2023

Anonym

JA JA JA og min mand eeeelsker det .

Til dem der siger det er uhygiejnisk, så bruger min mand fx. en anal skyller først og der laver han altid  2-3 skyl plus han ALTID går i bad inden før vi gør det... Blot FYI!

Men husk lyster er forskellige og det er jo det fantastiske ved os mennesker, at vi ikke er ens. Men det er selvfølgelig også vigtigt at huske sine egne grænser... min mand gad fx. gerne at prøve en trekant, men der går min grænse, så det siger jeg nej til. Så husk at mærk efter hvad du har lyst til og ikke har lyst til

Anmeld Citér

16. marts 2023

Anonym

Nej, nej, nej. Ad, ad, ad.

Anmeld Citér

17. marts 2023

Savanna

Profilbillede for Savanna
Anonym skriver:

Nej, nej, nej. Ad, ad, ad.

Sikke et voksent bidrag til debatten

Anmeld Citér

17. marts 2023

AnoMor

Savanna skriver:

Sikke et voksent bidrag til debatten

Ligesom rigtig mange andre svar i den her tråd.

Anmeld Citér

17. marts 2023

Tystys14

Jeg forstår ikke hvordan sex kan gå fra at være noget begge skal nyde og yde for. Til at blive et krav for der ikke "mangler" noget. 

Begge parter skal da være enige og synes det rart, hvis den ene ikke bryder som om at skulle slikke eller lade andre slikke dem i (for mig et meget ulækkert) sted, så det sådan det er. 

Så må i sammen gå på eventyr i sengen og finde nye måder som fungerer for jer. Måske han finder ud af du meget sjovere på den måde, selvom du sætter grænser. 

Jeg ville f.eks. ikke blowjob i vores forhold og det er min mand 100 % Okay med. Han synes tilgengæld jeg er meget åben på andre punkter og han føler ikke der mangler noget, selvom hans ex aaaaaltid gav blowjob. (Han har i øvrigt aldrig bragt det op, hvad hun gjorde eller ikke gjorde, det var mig som var nysgerrig).  

Tilgengæld har han også noget han ikke har lyst til at "give" men som jeg et helt ok med, for han giver så meget andet.  

Personligt ville jeg heller ikke slikke nogen bagi, det synes jeg er vildt uhygiejnisk og giver mig det fysisk dårligt at tænke på. Men vi er jo så forskellige, tror du må snakke med din partner om forventninger og grænser. (Og så lige nævne, at du ikke skal sammenlignes med hans eks og hvad hun gjorde eller ikke gjorde for det ødelægger da mere end det gavner, medmindre du selv spørger). 

Anmeld Citér

7. april 2023

Anonym

Jeg slikker ikke et hul, hvor lort kommer ud. Og det er uanset hvor grundigt han har skrubbet det

Anmeld Citér

13. juni 2023

Anonym

Både min kæreste og jeg nyder det, men har aldrig modtaget før.

Har slikket et par andre - men som andre skriver: kun aktuelt begge veje hvis man kommer direkte fra et bad

Anmeld Citér

4. juli 2023

Anonym

Vi giver og nyder begge.

Har aldrig modtaget før, men synes det er frækt og lækkert. Har givet før og syntes det var ophidsende, men altid efter et bad

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.