Min kæreste vil slikkes i numsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2024

Anonym

jeg  kan nu godt forstå ham . jeg elsker da  også at slikke  kvinden i røven. og selvfølge skal det  gå begge veje .

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2024

okay

Anonym skriver:

Det ER selvfølgelig muligt både at have en medfødt fistel eller erhverve sig én under en fødsel.. men det er en tilstand, der bør opereres .. 

mærklig holdning i har alle sammen . men der findes faktis mange  kvinder der vil mærke  manden . de fleste er  åbenbar bange for at prøve  noget  nyt.

Anmeld Citér

19. oktober 2024

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
okay skriver:

mærklig holdning i har alle sammen . men der findes faktis mange  kvinder der vil mærke  manden . de fleste er  åbenbar bange for at prøve  noget  nyt.

Hvad i alverden har det med noget at gøre? 

Man kan da sagtens mærke manden uden at slikke eller blive slikket i numsen .. 

Og det har da slet ikke noget at gøre med den kommentar, som du citerer til!

Anmeld Citér

25. oktober 2024

Christian Darcy

Profilbillede for Christian Darcy

Jeg har virkelig brugt tid på om det var rigtigt at svare på denne tråd da den har taget nogen mærklige drejninger.

Men i interessen af at normalisere sexuel adfærd vil jeg lægge til:

Jeg har selv i mange år fundet det stimulerende at slikke (frisk fra badet) og senest selv fundet glæde i at blive slikke (frisk fra badet).

Alle må gøre det de har lyst til - ingen skal gøre noget de ikke har lyst til.

Anmeld Citér

2. november 2024

Anonym

okay skriver:

Frisk fra badet eller ej, så er det altså der, der kommer lort ud fra.

Jeg er ikke bange for at prøve noget nyt, men det skal ikke indeholde prut bakterier.

Anmeld Citér

4. november 2024

Anonym

Mega dobbelt moralsk herfra, men jeg elsker at han slikker mig bagi - men jeg skulle ikke bede om, at gøre der ved ham

Anmeld Citér

4. november 2024

Anonym

Anonym skriver:

Frisk fra badet eller ej, så er det altså der, der kommer lort ud fra.

Jeg er ikke bange for at prøve noget nyt, men det skal ikke indeholde prut bakterier.

Så skal din mand da ikke ned på dig - nogensinde  

Du ved godt sådan nogle bakterier de kryber rundt ikke? De bliver ikke samme sted. Kvinders skede og anus sidder som bekendt virkelig tæt på hinanden. 

Går også udefra al anal leg er udelukket så? 

Nu hvor du pudsigt nok nævner prutter, så ved du vel godt at alt hvad du indånder indholder partikler ik? Så derfor hver eneste gang du lugter til prutter, ja så indånder du altså partikler fra dem. God fornøjelse

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.