Min kæreste vil slikkes i numsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29.876 visninger
56 svar
161 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. februar 2023

Anonym trådstarter

Han bliver ved med at bede om det. Det er noget hans ekskærester glædeligt gjorde, så han føler det mangler fra vores sexliv.

Jeg har ikke selv lyst til at blive slikket i numsen og har lyst til at kaste op ved tanken om at slikke en person der

Er det noget I gør? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2023

Anonym

Nej det skulle jeg ikke nyde noget af.

Anmeld Citér

26. februar 2023

Sjæleven

26. februar 2023

Anonym

Ja da. Men kun lige efter bad  

jeg prøver at bevæge mig derhen ad med min kæreste. Jeg synes det er mega frækt - kender ingen mænd der ikke synes det er sygt dejligt når man først gør det

Anmeld Citér

26. februar 2023

Anonym

Han skal selvfølgelig respektere at du ikke synes om ideen. 
kunne i lave noget andet stimulation der kan føles lidt derhen ad? Godt med glidecreme og så du masserer og rører ved ham med fingrene? Måske.

Anmeld Citér

26. februar 2023

Anonym

Jeg gjorde det på min eks, og hvis du ikke har lyst så skal du Ikke gøre det. Jeg synes det er mærkeligt af ham at sige at han mangler det og nærmest forventer du gør det fordi han eks gjorde. 

Anmeld Citér

26. februar 2023

Anonym

Puha fy for fanden nej tak. 

fint nogle synes det er fedt men kæmpe nej herfra

og bare fordi hans eks gjorde det, betyder det sku ikke at du skal gøre det

Anmeld Citér

26. februar 2023

Anonym

Nej! Tanken giver mig kvalme . Det er simpelthen for ulækkert.

Jeg håber, at du vil stå ved din beslutning, og den skal han altså bare respektere!

Anmeld Citér

26. februar 2023

fehår

Jeg ville bede ham holde sit sexliv med exen for sig selv. Det er jo fuldstændig irrelevant, hvad hun gjorde eller ikke gjorde. 

Anmeld Citér

26. februar 2023

Mor11

Profilbillede for Mor11
fehår skriver:

Jeg ville bede ham holde sit sexliv med exen for sig selv. Det er jo fuldstændig irrelevant, hvad hun gjorde eller ikke gjorde. 

Enig. Det er fint at ytre hvad man har lyst til - men unødvendigt at sige “xx gjorde altid det her”. Det er total malplaceret.
Jeg ved da godt at min kærestes præferencer (og mine) kommer et sted fra - som højst sandsynligt involverer andre mennesker som man har udviklet sig seksuelt sammen med. Men at nævne de mennesker? Unødvendigt på alle måder. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.