Kastanje skriver:
Jeg ved godt at jeg skrev at du skulle blande dig uden om - nndin mand er tydeligvis lige så dårlig til kommunikation som søsteren
.
Ens søskende er ens livsvidner… man har ingen der kan huske så lang tilbage med en. Så på grund af en dårlig kommunikation over nogle fucking gaver/ jul bryder I med jeres barns kommende bedstemor, faster og kusine … og måske flere på hans mors side..???? Det er da dybt alvorligt? Helt ærligt Han må fandme tage sig samen som kommende far og få taget kontakt med sin mor og søster. Få drukket en kop kaffe og set dem i øjnene. Det er helt langt langt ude. ….
.
hvad skrev han … og hvis det var slemt må han undskylde for tonen og uddybe budskabet.
Og hvad vil han svare på spørgsmålet : “ far … hvorfor ser vi aldrig farmor”. “Jo nu skal du høre… min søster ville have vi købte gaver….”
Han skrev: Vi beklager meget, men vi har taget valget om at holde jul hjemme, da jeh skal arbejde op til jul og ham efter, så vi orker ikke alt det ræs frem og tilbage da jeg også er langt he de i min graviditet. Men at han gerne vil komme forbi med gaverne inden jul.
Han skrev det til hans mor inden, som skrev at det var hun da ked af. Men nu har søsteren så ringet til deres mor, som så har sagt at nu har han taget et valg om at melde sig ud af familien og at de ikke er der mere.
Den anden søster har derimod sagt at det er helt forståeligt og overvejer selv at melde afbud, da hun heller ikke orker deres søster.
Vil ikke have at nogen skal tage parti da dette udelukkende er en diskussion imellem ham og hans søster. Men hun blander åbenbart bare alle sammen ind i det, også derfor hans mor har skrevet den grimmeste besked til min kæreste.
De har også cuttet kontakten med hans bror fordi de ikke kan lide hans kæreste har været ham utro og at han har valgt at blive hos hende, pga børnene.
Så synes egentlig bare at deres mor/farmor er helt væk, fordi hun altid tager søsteren parti.
Anmeld
Citér