Juleaften 2022

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2022

Alonebreak

Profilbillede for Alonebreak

Kan ikke lade være med at undre mig over, om det i virkeligheden handler om gaver eller andet? 
I og med at I alligevel vil forbi med gaver inden jul, betyder det jo at det ikke er gaverne som er problemet.. Så kan jeg ikke helt forstå, at I vælger at blive væk, i stedet for bare at deltage nu hvor gaverne skal afleveres, og så tage jeres forholdsregler til næste år? 

din svigersøs lyder ret træls, og det lyder også til at det er noget I har vidst ret længe. Derfor undre jeg mig over, hvorfor I har valgt at vente til sidste øjeblik for at tage sådan en beslutning, som går ud over jer, og alle andre.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2022

321

Anonym skriver:

Det var egentlig også det jeg mente han burde gøre. Men nu synes jeg at han skal ringe til dem og undskylde men det er mest fordi jeg hader at være uvenner med nogen. Mht. Gaverne så har jeg sagt at vi giver gaver, da jeg ved hvor vigtigt det er for hans søster. Jeg ved dog også at der sikkert ligger mere bag siden han vælger at gøre som han gør, så det må de om. Så det er som det er, og det må jeg accepterer. 

Er det dig der har skrevet om problemer med hende tidligere i år ? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.