Anonym skriver:
At jeg krammer dem ekstra er i princippet en talemåde og betyder ikke at jeg sidder og hyler i sofaen foran dem, så det er godt nok en mærkelig konklusion du laver 
Hvordan ved du at jeg er så forkert på den ? Alle frygter det, forsvaret skal styrkes, politikerne er klar til at sidde valget på pause, hvis vi ender i krig , så der er godt nok mange mennesker som efter din opfattelse er dumme og forkerte på den 
Og nej tror jeg selvfølgelig ikke, igen mærkelig konklusion og ikke rigtig noget som har relevans her ?
Hvilken relevans har Dunning-Kruger i denne sammenhæng?
Kender du mange, der er bange for, at der kommer krig, siden du skriver, at alle frygter det? Jeg kender ikke en eneste i min ellers ret store omgangskreds, der tror på, at vi kommer i krig, og som du kan se i tråden her er i 2 af de mange, der har skrevet, der frygter krig i Danmark.
Min ene veninde arbejder på et større nyhedsmedie og der er der heller ikke nogen, der frygter en krig med Danmark som deltager eller bomber her i landet.
Der har aldrig været snak om at suspendere valget, men selvfølgelig ville det blive det hvis vi kom i krig. Det ville det formentlig også, hvis statsministeren styrtede ned med et fly, dronningen døde eller en anden større ting skete her i landet. Det betyder ikke, at risikoen for krig her i landet er større end den har været i de andre valgår, hvor en krig også ville have suspenderet valget.
Jeg synes det er trist, at der sidder nogen få og er virkelig bange for noget, der med meget stor sandsynlighed aldrig kommer til at ske. Alt logisk taler for, at det ikke vil ske, og selv om Putin bestemt ikke er logisk, så er han heller ikke dum og vil ikke have et eftermæle om, at være ham, der fik smadret Rusland.
Skulle det usandsynlige ske, og der rent faktisk kom en krig, så er jeg glad for, at jeg har brugt den sidste tid inden krigen på at nyde livet uden bekymringer om krig og i stedet har nydt at kunne gøre alt det vi ikke kunne uner corona. Ses med familie og venner, rejse rundt i Verden osv.