Hvorfor udtaler mette statsminister så, at vi skal tage putins trusler alvorlige, og der kan ske ting, vi ikke troede var muligt? Jeg er simpelthen så bange
Fordi hun for det første står til at blive væltet - hun har brug for at danskerne har brug for hende.
politikerne har spindoktorer, hvilket burde være ulovligt for de har egentlig bare professionelle løgnere ansat til at fordreje tingene til deres egen fordel..
når det er sagt. Skal vi selvfølgelig tage manden alvorligt. Han er ikke et utidigt barn der sidder og skaber sig. MEN han er ikke i krig mod Danmark, og hverken Rusland eller vesten ønsker en krig.
tænker du vil have godt af at skippe nyheder en periode.. 
Der sker os ikke noget her i Danmark. Vi er både i EU og nato, og Ruslands problem er ikke i Danmark men Ukraine. Det er altså meget langt væk fra os 
så slå koldt vand i blodet og husk at politikere har det med at spinde guld på at piske en stemning op. 
- og dertil kan tilføjes at det hun talte om, er vores infrastruktur. Altså at telemaster og lign kan blive saboteret men igen, vi er i eu - og hjælpes ad i sådan et tilfælde.
nu skal de også først lige have placeret skylden for de sprængninger på gasledningerne, og på trods af alt er jeg stor modstander af at anklage folk/lande.
man er uskyldig til modsat er bevist.
der er ting der taler både for og imod, og det åbenlyse argument i mine øjne er: hvorfor skulle russerne sprænge gasledningerne der er deres “afpresningsmiddel” mod eu? De har jo mistet en fordel i forhandlingerne nu
virker dumt at sabotere sig selv og sine kort på hånden.. men det er selvfølgelig bare mine tanker..
lad os nu se hvad undersøgelserne viser, vi har nogen dygtige efterforskere og det samme har Sverige 
Anmeld
Citér