Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:
Det er så 3 gang jeg får det spørgsmål. Kan du ikke scrolle tilbage og læse mit svar? Det tænker jeg godt du kan. Så behøver vi ikke overtage hendes tråd mere end højst nødvendigt. Eller HAR du læst mine andre svar og så spørger du alligevel for 3 gang? Iøvrigt hænger det jo unægteligt sammen ligemeget hvordan du vender og drejer det, kulturen og mentaliteten på området er desværre ikke til at tage fejl af, og tegner et tydeligt billede af uvidenhed. IGEN må jeg hellere understrege at det er helt fair, jeg kan sagtens forstå ikke alle lige har haft lyst eller behov for at sætte sig ind i det. Bare så ingen føler sig ramt. Jeg ved fx heller ik noget som helst om værktøj, øjensygdomme og en masse andet.
Nej for jeg snakker IKKE om transkønnet men bare en dreng der gerne vil have en lyseræd eller trøje med hjerte på..
Og jeg KENDER til det, men det er ikke det VI hentyder til, INGEN snakkede om at skifte køn, det er DIN tolkning.
Hvis en dreng vil have et lyserødt løbehjul eller en Elsa kjole, betyder det jo ikke at han vil være en pige, men at han kan li farven, han kan Elsa. Han er en dreng med den yndlingsfarve og kan li prinsesser, igen det betyder ikke at han vil være en pige. Forstår du?
Eller vil du køre mere på din tolkning af hvad vi skriver?
Anmeld
Citér