Er der nogen herinde der har en mand der ikke er et familiemenneske og ikke interesseret i oplevelser/ture og tilbringe tid sammen fx på picnic, tur på stranden osv. Jeg er typen der vild med de ovennævnte ting og kvalitetstid er mit kærlighedssprog. Jeg kunne også tænke mig at vi en gang imellem gjorde stuen/soveværelset hyggeligt fx med stearinlys eller andet og hygge og nyde hinandens selskab. Men jeg må desværre erkende og leve med at sådan er min mand ikke. Det skaber virkelig splid og konflikter i forholdet, da jeg selvfølgelig er i sorg over det og ked af det. Vi har flere gange diskuteret om det, hvor jeg nærmeste har tudet, da jeg sagde, at jeg ikke føler mig prioriteret og elsket. Desværre er der ikke sket en forandring
Jo han inviterede mig på frokost i havn en dag og jeg blev mega overrasket over det, men jeg blev også grumpy indeni, da jeg blev usikker på om han oprigtigt ville det. Min mand er typen der er tilfreds med at kun have samleje, kysse og kramme.
Jeg er så ulykkelig og i hjertesorg. Jeg må bare erkende og leve med det. Og så må jeg sørge for oplevelser osv. med vores barn. Den anden dag gik jeg nærmeste grædende væk fra parken, da jeg så andre mænd og deres koner i parken og nogle med deres børn også 
Anmeld
Citér