Øv jeg er så ked af det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2022

CKJ

Profilbillede for CKJ

Denne her tråd er løbet helt af sporet! Og jeg kan kun alt for godt huske, da jeg en gang, som anonym oprettede en ret personlig tråd og bare ønskede man ku slette den igen….. folk herinde skal altså øve sig i en bedre tone  

kæmpe kram TS 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2022

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Okay hvis jeg svare på alle dine spørgsmål lover du så at du ikke at skriver en besked bagefter hvor du spørg mig hvad jeg vil gøre hvis min datter vil have blå sko? Eller en blå madkasse? For så bliver det for latterligt. Hvad forestiller du dig egentligt? At jeg ville nægte blå sko, for hvis vi er på det niveau så synes jeg vi skal stoppe nu.

Nu har jeg ikke nævnt noget om blå sko.. 

Men superhelte t-shirt.. For hvad er forskellen på om en pige i spiderman trøje og en dreng i lyserød trøje? Eller at lille Ida kommer i batman heldragt og Frederik der har en tylskørt på?

Hvorfor er det ene mere rigtigt end det andet hvis barnet har det godt i det tøj?

For hvorfor har tøj og farver køn?

Det er dig der snakker om transkønnet, fordi en dreng får lov til at have kjole på. 

Anmeld Citér

22. juli 2022

Anonym

BAE skriver:

Nu har jeg ikke nævnt noget om blå sko.. 

Men superhelte t-shirt.. For hvad er forskellen på om en pige i spiderman trøje og en dreng i lyserød trøje? Eller at lille Ida kommer i batman heldragt og Frederik der har en tylskørt på?

Hvorfor er det ene mere rigtigt end det andet hvis barnet har det godt i det tøj?

For hvorfor har tøj og farver køn?

Det er dig der snakker om transkønnet, fordi en dreng får lov til at have kjole på. 

Det er under mit niveau nu. Jeg kan ikke tage det seriøst mere. Hav en god aften. 

Anmeld Citér

22. juli 2022

BAE

Profilbillede for BAE
Anonym skriver:

Det er under mit niveau nu. Jeg kan ikke tage det seriøst mere. Hav en god aften. 

Du startede samtalen til transkønnet. Men fint dit valg, hvis du ikke har et svar. 

Anmeld Citér

22. juli 2022

Anonym

BAE skriver:

Du startede samtalen til transkønnet. Men fint dit valg, hvis du ikke har et svar. 

Så spørg du mig bagefter hvad hvis hendes skoletaske var grøn, eller hendes ynglingsfilm var batman eller et eller andet fuldstændig ligegyldigt. Blå sko eller superhelte trøje er vel Potato potahto. Så er niveauet sat meget lavt. 

Og NU er vi enige om at holde weekend fra dumme spørgsmål tænker jeg.

Anmeld Citér

22. juli 2022

BAE

Profilbillede for BAE
Anonym skriver:

Så spørg du mig bagefter hvad hvis hendes skoletaske var grøn, eller hendes ynglingsfilm var batman eller et eller andet fuldstændig ligegyldigt. Blå sko eller superhelte trøje er vel Potato potahto. Så er niveauet sat meget lavt. 

Og NU er vi enige om at holde weekend fra dumme spørgsmål tænker jeg.

Men hvorfor er en nederdel eller en kjole så et problem for drenge? Hvorfor er mere ok for piger end for drenge?

Anmeld Citér

22. juli 2022

Savanna

Profilbillede for Savanna
BAE skriver:

Hvad med at hoppe UD af denne tråd og tage jeres diskussion et andet sted?

Anmeld Citér

23. juli 2022

Anonym trådstarter

CKJ skriver:

Denne her tråd er løbet helt af sporet! Og jeg kan kun alt for godt huske, da jeg en gang, som anonym oprettede en ret personlig tråd og bare ønskede man ku slette den igen….. folk herinde skal altså øve sig i en bedre tone  

kæmpe kram TS 

Altså jeg forstår slet ikke hvad de diskuterer om og synes godt nok det er så irrelevant og har intet at gøre med opslaget. Mon de kunne tage deres diskussion et andet sted

Anmeld Citér

23. juli 2022

Anonym trådstarter

Ej stop jer selv! Jeg forstår ikke hvorfor i ikke tager jeres diskussion et andet sted, det er så irrelevant og har intet med mit opslag at gøre !!!

Og hvordan kan det være man på Baby.dk hverken kan slå kommentarer fra eller slette sit opslag når det er muligt alle mulige andre steder. Kan man kontakte dem der står bag Baby.dk? 

Anmeld Citér

23. juli 2022

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

Ej stop jer selv! Jeg forstår ikke hvorfor i ikke tager jeres diskussion et andet sted, det er så irrelevant og har intet med mit opslag at gøre !!!

Og hvordan kan det være man på Baby.dk hverken kan slå kommentarer fra eller slette sit opslag når det er muligt alle mulige andre steder. Kan man kontakte dem der står bag Baby.dk? 

Ja du kan kontakte baby.dk.. Deres oplysninger står i bunden vist nok.. Ellers kan du kontakte en af moderatorerne.. 

Du finder dem her: https://www.baby.dk/Information/Contact.aspx 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.