Administrator luk tråden.
Vil ikke kaldes respektløs, og tonen er unødvendig.
Har ikke bedt nogen om at kalde nogen en idiot, spørger om synspunkter inden jeg tog den med institutionen, har set mange andre vende problematikker som jeg gør her, men det GØR JEG IKKE IGEN.
Til info, vi gik direkte igennem børnehaven, og registreret ikke om nogen var ude, da jeg havde travt pga jeg kom for sent på job, men det er mig der er dum åbenbart, skulle været blevet i garderoben og taget skideballen på jobbet.
Synes der er en fin og saglig tone 
Du kunne se de var i gang med samling da du åbnede døren, hurtig ind med madpakken og så ind med barnet, hvis ikke barnet kan afleveres hurtig ud igen.
Jeg har stået med rundkreds og hold nu fast det er træls at blive forstyrret, for man skal genfinde roen hver gang samt de forældre som slet ikke fanger at det ikke er nu vi skal have at vide at Gurli ikke har spist så meget til morgenmad.
Du skriver du har for travlt til at se noget som helst, alligevel har du tid til at sætte dig i en sofa midt i en aktivitet , hvor ingen af pædagogerne lige har tid til at hjælpe med en aflevering. Så ja sensynlighed for at der var en udenfor som havde bedre tid er en del større og det er nok det pædagogen har henvist til og ja hun formulerer sig dårligt og det kom meget uprofessionelt til udtryk, men som en anden skriver er det vigtig lige at huske at se indad
Så nej jeg ville ikke "tage den med institutionen" men måske henvende mig til pågældende pædagog og sige noget ala "ej du må virkelig undskylde at jeg forstyrrede sådan i formiddags, havde troet at "Sigurd" var helt klar til bare at komme ind i aktiviteten"
Og så kan det være at hun måske siger "ja jeg var også lige lidt kort for hovedet, men vi kunne ikke lige hjælpe "Sigurd" og vi var allerede blevet forstyrret 3 gange så børnene var lige lidt urolige"
Eller noget i den dur, pædagoger er altså også mennesker og kan også være kort for hovedet i stressede situationer