Har lige afleveret min søn i børnehave efter tandlægebesøg, og vil gerne have jeres mening om det bare er mig.
Vi går ind i børnehaven, min dreng er ked af det ved aflevering, da han syntes det var hyggeligt at være til tandlæge med mor, han får tøjet af, da vi kan høre børnene er på deres stue, vi banker stille på døren, går ind og sætter madkasse og drikkedunk, de andre børn står i en rundkreds og synger med to pædagoger.
Da min dreng er meget ked af det, sidder jeg mig med ham i sofaen på stuen, for at få lidt ro på ham inden jeg går, og så får jeg et stramt blik af pædagogen og hun siger; det kan i ikke mene det der, kan i ikke se i er et forstyrrende element, jeg spørger hvad skal vi så, og hun siger vi må gå udenfor, jeg bliver så paf over hendes tone overfor mig, og måden hun gør det på, finder det dybt upassende, og det er en svær aflevering for min dreng i forvejen.
Vi vidste jo ikke, at det åbenbart var sang for nogle af børnene, og at min dreng skulle være ude, og kunne man ikke have sagt det på en pæn måde, da vi kom ind af døren, er det bare mig?
Anmeld
Citér