Pædagogs opførsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2022

Anonym

Anonym skriver:

Administrator luk tråden.

Vil ikke kaldes respektløs, og tonen er unødvendig.

Har ikke bedt nogen om at kalde nogen en idiot, spørger om synspunkter inden jeg tog den med institutionen, har set mange andre vende problematikker som jeg gør her, men det GØR JEG IKKE IGEN.

Til info, vi gik direkte igennem børnehaven, og registreret ikke om nogen var ude, da jeg havde travt pga jeg kom for sent på job, men det er mig der er dum åbenbart, skulle været blevet i garderoben og taget skideballen på jobbet.

Lige nu overreagerer du. Vi kan være enig om at det ikke er en pæn tone fra pædagogen. 
Du var presset ifht til at komme på arbejde- men tænker ikke over at pædagogen også kan være presset..? 
Jeg  ville selv være blevet udenfor stuen - det er da klart at du forstyrrer?? Men du virker mere optaget af at få afleveret.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2022

Anonym trådstarter

I de 3 måneder vi har gået i den børnehave, har jeg gjort alt for at tilpasse pædagogerne, netop pga jeg ved de er presset, altid spurgt hvad tid det var bedst at aflevere, da min dreng har brug for sine faste pædagoger til at sige farvel, brug for de samme rutiner hver dag ...men lige netop idag var tandlægen en del forsinket, og vi havde møde på jobbet, så lige netop idag var det mor her der var presset.

Har skrevet det var mig der var dum, skulle være blevet i garderoben, og ventet på en af hans faste pædagoger kunne sige farvel med ham, og taget skideballen på jobbet ...så luk den der tak.

Anmeld Citér

25. maj 2022

Kastanje

Anonym skriver:

I de 3 måneder vi har gået i den børnehave, har jeg gjort alt for at tilpasse pædagogerne, netop pga jeg ved de er presset, altid spurgt hvad tid det var bedst at aflevere, da min dreng har brug for sine faste pædagoger til at sige farvel, brug for de samme rutiner hver dag ...men lige netop idag var tandlægen en del forsinket, og vi havde møde på jobbet, så lige netop idag var det mor her der var presset.

Har skrevet det var mig der var dum, skulle være blevet i garderoben, og ventet på en af hans faste pædagoger kunne sige farvel med ham, og taget skideballen på jobbet ...så luk den der tak.

Arrrh…. Ikke helt. Du skriver “, men det er mig der er dum åbenbart, skulle været blevet i garderoben og taget skideballen på jobbet”. Det er ment ironisk fra din side og ikke en erkendelse af din egen måske mindre heldige situationsfornemmelse. 

Anmeld Citér

25. maj 2022

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Nu ved de fleste jo godt at man ikke kan give et præcis tidspunkt at være tilbage, når man er til læge, tandlæge what ever, da der kan være vente tid eller at man lige skal nok ekstra, så det at du siger du er for sent til et møde, igen ved de ikke at du har været til tandlæge med din søn, og at du kommer tilbage når du har afleveret ham? Du kan jo ikke sige jeg er her præcis kl. 12.

Og jeg kan ikke se forskellen: hvordan kan du sidde på stuen uden at komme for sent til møde, men du kan ikke sidde på gangen? Eller finde en pædagog der kan hjælpe dig.?

Hvis du har spurgt før, hvorfor havde du så ikke planlagt noget denne gang, når du ved du har et møde, så der var en pædagog til at tage imod ham. (undre mig bare.) 

Anmeld Citér

25. maj 2022

Agma

Profilbillede for Agma

Helt ærligt. Hvad er det i vil have fra TS? Skal hun helt ned og bide i græsset? Hun har sagt at hun måske skulle have gjort det anderledes, men det er så ikke godt nok fordi det er ironisk. Hun har givet udtryk for at hun egentlig ikke ønsker at fortsætte debatten og alligevel bliver der bliver presset på for at TS skal “erkende” sin fejl. Altså…. Det handler om en smutter i en afleverings situation - lad det dog ligge nu

Anmeld Citér

25. maj 2022

Esj

Profilbillede for Esj

Hold da kæft nogle herinde er stygge med ts lige nu .. shit man ..

Til TS  

Pædagoger er heldigvis også mennesker på godt og ondt . Men slf har vedkommende et ansvar for at formidle hendes budskab på en ordentlig måde på hendes arbejde .

Og ja du kom sku nok til at forstyrre . Men heyy det er hvad der kan ske ��

Jeg ville nok personlig lige tage den med hende , og lige lufte min frustration og hun kan få mulighed for det samme . Også tror jeg egentlig bare jeg ville lukke den der

Anmeld Citér

25. maj 2022

Kastanje

Ej men helt ærligt så er det lidt tåbeligt at oprette debatter hvis man kun ønsker bekræftelse og anerkendelse for eget synspunkt..

Jeg kan da sagtens (tror mange kan) lave samme fodfejl. Men ts bliver fornærmet når man antyder at hun måske selv har handlet lidt forkert. Det er det jeg og nok andre reagerer på.

Anmeld Citér

25. maj 2022

Agma

Profilbillede for Agma
Kastanje skriver:

Ej men helt ærligt så er det lidt tåbeligt at oprette debatter hvis man kun ønsker bekræftelse og anerkendelse for eget synspunkt..

Jeg kan da sagtens (tror mange kan) lave samme fodfejl. Men ts bliver fornærmet når man antyder at hun måske selv har handlet lidt forkert. Det er det jeg og nok andre reagerer på.

Men hvorfor har du det behov for at køre den så langt? Kan du ikke bare lade det fare? Er det så vigtigt for dig at hun erkender hvad du mener er en fejl og hvorfor accepterer du ikke bare at TS synes at debatten blev ubehagelig og går videre til noget andet?

Anmeld Citér

25. maj 2022

Anonym

Uanset om ts skulle have handlet anderledes eller ej, bør pædagogen da tale til hende i en ordentlig tone. Voksne mennesker bør ikke irettesætte/skælde andre voksne mennesker ud. Jeg ville da også blive ked af sådan en gang offentlig voksen-skæld-ud.

Jeg mener for øvrigt heller ikke, at voksne skal skælde børn ud, men der er en helt anden snak.

Anmeld Citér

25. maj 2022

Hjemmegaaende

Jeg var blevet sur, skuffet og ked af det, når jeg faktisk prøvede at gøre det bedst muligt for både barn og de andre. Altså det er sgu da ikke en eksamen eller en terapitime, TS ‘bryder ind  i’ men en sang?? 

respektløst havde været at fyre barnet ind i lokalet, mens det var ked af det, og så bare skride, så pædagoger skulle tage sig af barnet. 

ts - jeg kunne sagtens have gjort det samme! I troen om, at sådan var det bedst for barn og pædagoger 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.