Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:
I de 3 måneder vi har gået i den børnehave, har jeg gjort alt for at tilpasse pædagogerne, netop pga jeg ved de er presset, altid spurgt hvad tid det var bedst at aflevere, da min dreng har brug for sine faste pædagoger til at sige farvel, brug for de samme rutiner hver dag ...men lige netop idag var tandlægen en del forsinket, og vi havde møde på jobbet, så lige netop idag var det mor her der var presset.
Har skrevet det var mig der var dum, skulle være blevet i garderoben, og ventet på en af hans faste pædagoger kunne sige farvel med ham, og taget skideballen på jobbet ...så luk den der tak.
Nu ved de fleste jo godt at man ikke kan give et præcis tidspunkt at være tilbage, når man er til læge, tandlæge what ever, da der kan være vente tid eller at man lige skal nok ekstra, så det at du siger du er for sent til et møde, igen ved de ikke at du har været til tandlæge med din søn, og at du kommer tilbage når du har afleveret ham? Du kan jo ikke sige jeg er her præcis kl. 12.
Og jeg kan ikke se forskellen: hvordan kan du sidde på stuen uden at komme for sent til møde, men du kan ikke sidde på gangen? Eller finde en pædagog der kan hjælpe dig.?
Hvis du har spurgt før, hvorfor havde du så ikke planlagt noget denne gang, når du ved du har et møde, så der var en pædagog til at tage imod ham. (undre mig bare.)
Anmeld
Citér