Tidligere tnbc (med ny profil)
ettol3 skriver:
Hvorfor refererer du til det når det ikke er mig der har skrevet det? 
Har jeg sagt noget om at fjerne navne med Æ/Ø/Å lyde? Nej. Jeg har sagt at jeg har valgt internationale navne så mine børn ikke står med samme problem som mig når det kommer til udtalelsen af deres navne.
Og jeg har ikke sagt noget om at TS søn skal holde sig i Danmark fordi ingen vil kunne sige hans navn i udlandet, det er DIG der får det til det inde i dit hoved. Latterligt 
Det er jo fordi de du siger at navne med æ, ø og å ikke er internationalt, og nej det er de ikke, men det betyder jo ikke at folk ikke kan udtale det, det bliver bare udtalt anderledes.
Men du ved jo ikke om de kommer til at stå med samme problem, bare fordi du har givet dem de navne. Ved du hvilket land de vil tage til?
Du kan give dem navnet Sara, og hvis hun tager fx et land, kan navnet blive til Sada, sååå..
Nej det er ikke hvad jeg får ind i mit hoved, det er hvad I skriver om at børn skal have internationale navne, for at kunne begive sig rundt i udlandet.
Så længe folk ikke gøre grin med mig, så går jeg sku ikke ret meget op i om de udtaler mit navnet 100% som jeg gør, for det kommer ikke til at ske.
Anmeld
Citér