BAE skriver:
Ja åbenbart. Hvis man ønsker et køn eller har det svært ved et køn, så er man bare forkælet. At blive dømt fordi man har nogle følelser. Gad vide om de ville sige det samme face to face, til veninde, en søster..?
Sku trist.
Wauw BAE, du er på offensiven som altid. Sjovt hvordan det her sted helst skal have samme holdning og ellers bliver man fordømt som den fordømmende.
Folk vælger børn fra fordi de har det forkerte køn, folk vælger børn fra fordi de mangler en finger, folk tilkøber sig det ønskede køn - hvis det ikke er forkælet hvad er så??
Så er det jo en sludder for en sladder med "bare det er sundt og rask". Og JA jeg har nemt overfor flere veninder gennem årene min holdning når der var et bestemt køn de ville have. Og jeg er enig i at det forestillinger og ingen sætter spørgsmålstegn ved kærligheden, det er bare dig som elsker at tage det til et højere niveau hvor du kan påråbe fordømmelse, blot fordi man bare ønsker dig et barn og er ligeglad med kønnet.
Jeg læser ingen steder at nogen fordømmer trådsstarter, andet end at man ikke forstår at man kan være skuffet, at det så ikke er hvad trådsstarter efterlyser er en helt anden snak, men der må for fanden godt være plads til at man ikke er enig eller er undrende (ikke fordømmende) så længe man er sober i sin retorik!
Ps: du behøver ikke fortælle mig hvilket lille klam menneske jeg er, jeg ved heldigvis bedre.
Anmeld
Citér