Nu kan man jo ikke planlægge, hvad man får af køn, så jeg kan heller ikke forstå hvordan man kan blive skuffet, når det er ren 50/50 
Når det er sagt, så kan jeg til dels følge dig, fordi jeg i nogle uger troede, at vi ventede en pige baseret på folks meninger inde i en FB gruppe med Nub teori. Jeg var egentlig “ligeglad” før, men da ALLE sagde pige, fik jeg jo indprentet det i mit hoved. Da en scanning så viste 3-4 uger senere, at det var en dreng, så skulle jeg da lige “sluge” den, men det var fordi at mit hoved skulle reprogrammeres til dreng. Jeg fik sindssyg dårlig samvittighed over for min dreng, at min første tanke var “what?”, men da man jo ikke kan planlægge køn - og dermed ikke blive skuffet - så var det virkelig vigtigt for mig at ændre tankesæt med alle de ting, vi nu kunne lave med en dreng og hvor fantastisk det bliver. Jeg fortryder at have brugt de Nub grupper, for hvis det ikke var for dem, så havde jeg aldrig fået skabt den forventning, som så påvirkede min reveal. At baby er rask, er jo det vigtigste, og man skylder helt klart sin lille baby at være glad for at den er, som den er - da du jo har skabt den sådan 
Anmeld
Citér