Terminsgruppe September 2022

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Jolle88 skriver:

Der var et fiiiint lille hjerteblink at se i dag

Det super at det bitte hjerte slår

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2022

Love Angel

Mor til 4
Sommersol2021 skriver:

Dejligt jolle! Der var også et fint hjerteblink hos mig i dag 

Jeg er 8+0 ud fra ægløsning men målt til 7+5/6 i dag. De sagde det ikke gjorde nogen forskel med nogle dage til eller fra. Og så lå bebs med hovedet oven i blommesækken, det gjorde det lidt tricky 

Jeg har mistet før, så derfor har vi valgt en tryghedscanning. Og tager nok en igen om et par uger. Det er SÅ svært at lade paraderne falde og tro på det synes jeg. 

Godt i har set hjertet slå. Det forståeligt at man har det i baghovedet når man har mistet før. Vil helst sikkert også gøre det samme hvis det var mig.

Anmeld Citér

27. januar 2022

Jolle88

Anonym skriver:

Fik du en indvendig eller udvendig scanning?
Er selv 6+3 på mandag, hvor jeg har bestilt en tidlig scanning

Det var en indvendig skanning - helt fint og ikke ubehageligt eller noget. Det viste sig også jeg var 6+2 og ikke 6+3. Havde talt lidt forkert

Anmeld Citér

6. februar 2022

Love Angel

Mor til 4

Så Har jeg fået en tid til NF scanning på ebox. 
jeg har en tid D. 2 marts. Der vil jeg være 12+4  hold op hvor jeg spændt på og håber at spiren har det godt i min mave.

Tiden indtil jeg skal scannes føles meget lang ligenu. 

Anmeld Citér

6. februar 2022

HappyCamper

Love Angel skriver:

Så Har jeg fået en tid til NF scanning på ebox. 
jeg har en tid D. 2 marts. Der vil jeg være 12+4  hold op hvor jeg spændt på og håber at spiren har det godt i min mave.

Tiden indtil jeg skal scannes føles meget lang ligenu. 

Jeg hepper på dig og spiren! ☺️ Dejligt med en tid til NF. Så er der noget at forholde sig til.. ☺️

Anmeld Citér

6. februar 2022

HappyCamper

Det er egentlig en smule pinligt det her. Men jeg har ikke fået ringet til lægen endnu. Har simpelthen haft så travlt med andre ting. Jeg er 7+4 i dag..  

Hvornår skal I andre til første lægebesøg og hvornår skal I til blodprøve forud for NF? Altså - er jeg håbløst bagud?

Anmeld Citér

6. februar 2022

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Det går nok☺️ Jeg fik taget de første blodprøver/urinprøve ved sygeplejersken 7+ og så lægen 1. gang denne uge 8+. Blodprøver til NF kan man jo vente med op til. Så tænker da bare du skal ringe til lægen i morgen og så er du fint med

Anmeld Citér

6. februar 2022

HappyCamper

Sommersol2021 skriver:

Det går nok☺️ Jeg fik taget de første blodprøver/urinprøve ved sygeplejersken 7+ og så lægen 1. gang denne uge 8+. Blodprøver til NF kan man jo vente med op til. Så tænker da bare du skal ringe til lægen i morgen og så er du fint med

Perfekt! :-)

Skal alle have taget blodprøver både hos lægen og på sygehuset forud for NF?

Anmeld Citér

6. februar 2022

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Aner det ikke. Men tror egentligt ikke dem min læge tog skal bruges til NF. De tjekkede jernreserve, sygdomme og den slags for at se alt var som det skulle være og det kunne behandles som en almindelig graviditet

Anmeld Citér

6. februar 2022

Love Angel

Mor til 4
HappyCamper skriver:

Jeg hepper på dig og spiren! ☺️ Dejligt med en tid til NF. Så er der noget at forholde sig til.. ☺️

Ja det er nemlig rigtig dejligt at få sat tidspunkt for NF scanning.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.