Terminsgruppe September 2022

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2022

Stjernen15

Fandt lige terminsgruppen

jeg er 11+4 i dag og har termin den 2. September. Jeg høre til Roskilde hospital og havde fået tid til nf den 24 februar. Meeen jeg kunne ikke denne dag pga. arbejde og de kunne ikke tilbyde mig en anden tid, så her skal vi ud og betale for en privat nakkefoldsscanning. Jeg har to børn i forvejen som også er født i september .. december er åbenbart kærlighedsmåneden herhjemme

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2022

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
HappyCamper skriver:

Det lyder godt nok smart at man selv kan booke. Jeg håber det er det samme her.

Jeg er faktisk lidt i tvivl om hvor jeg hører til? Det bliver enten Holbæk eller Roskilde, men jeg ved ikke lige hvor grænsen går. Jeg håber på Holbæk i forhold til trafikken.. :-) 

Det er vores nummer 4 (jeg holder mig lige for øjnene) og de andre 3 er født på Hvidovre, så det er næsten som at starte forfra

Det finder du nok snart ud af, når du har været til lægen så ☺️ 

4 er også en god flok! Det er vores første men jeg håber på 3 hvis jeg kan få kæresten med på det ��

Anmeld Citér

15. februar 2022

HappyCamper

Stjernen15 skriver:

jeg er 11+4 i dag og har termin den 2. September. Jeg høre til Roskilde hospital og havde fået tid til nf den 24 februar. Meeen jeg kunne ikke denne dag pga. arbejde og de kunne ikke tilbyde mig en anden tid, så her skal vi ud og betale for en privat nakkefoldsscanning. Jeg har to børn i forvejen som også er født i september .. december er åbenbart kærlighedsmåneden herhjemme

Ej, man kan simpelthen ikke få en anden tid, hvis man vitterligt er forhindret? 

Jeg har eksamen i den uge hvor jeg formentlig bliver indkaldt - og den kan ikke rykkes. Men jeg vil da helst ikke selv betale. Hvor får I scanningen henne så?

Jeg venter vores nummer 4 (midt september) og de andre 3 har også fødselsdag i september. Folk kommer til at tro at vi er.. jeg ved det sgu ikke. Mærkelige? :-)

Anmeld Citér

15. februar 2022

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Stjernen15 skriver:

Jamen velkommen til

Haha det må være julestemningen

Anmeld Citér

15. februar 2022

HappyCamper

Sommersol2021 skriver:

Det finder du nok snart ud af, når du har været til lægen så ☺️ 

4 er også en god flok! Det er vores første men jeg håber på 3 hvis jeg kan få kæresten med på det ��

Jeg hepper på jer! :-)

Anmeld Citér

15. februar 2022

HappyCamper

Sommersol2021 skriver:

Jamen velkommen til

Julestemning og held, tror jeg.. :-)

Anmeld Citér

15. februar 2022

HappyCamper

Udover kvalmen - døjer I så med andre ting?

Jeg er helt ekstremt træt og falder i søvn sammen med børnene klokken 20 hver aften og sover til 6.30 uden at vågne. Derudover fryser jeg helt vildt hele tiden. Jeg fryser ellers aldrig. Er typen der har gået med termojakke to vintre fordi.. jeg frøs jo ikke? Nu ligger jeg med to dyner og tøj på og mine hænder er iskolde det meste af dagen.

Anmeld Citér

15. februar 2022

Stjernen15

HappyCamper skriver:

Ej, man kan simpelthen ikke få en anden tid, hvis man vitterligt er forhindret? 

Jeg har eksamen i den uge hvor jeg formentlig bliver indkaldt - og den kan ikke rykkes. Men jeg vil da helst ikke selv betale. Hvor får I scanningen henne så?

Jeg venter vores nummer 4 (midt september) og de andre 3 har også fødselsdag i september. Folk kommer til at tro at vi er.. jeg ved det sgu ikke. Mærkelige? :-)

Nej de kunne ikke tilbyde mig andre tider, da de ikke havde flere ledige. De ville ringe hvis de fik et afbud, men har da intet hørt fra dem. Jeg blev virkelig også irriteret, især fordi en scanning lige koster 1200 - 1800 kr. 

åh gud godt vi ikke er den eneste med september! Ligger børnenes fødselsdage så tæt op af hinanden i september? Jeg glæder mig til at se folks reaktioner

Anmeld Citér

15. februar 2022

Stjernen15

Sommersol2021 skriver:

Jamen velkommen til

Haha ja! Denne her gang var dog ikke planlagt, men min mand og jeg mødtes også for første gang i december

Anmeld Citér

15. februar 2022

HappyCamper

Stjernen15 skriver:

Nej de kunne ikke tilbyde mig andre tider, da de ikke havde flere ledige. De ville ringe hvis de fik et afbud, men har da intet hørt fra dem. Jeg blev virkelig også irriteret, især fordi en scanning lige koster 1200 - 1800 kr. 

åh gud godt vi ikke er den eneste med september! Ligger børnenes fødselsdage så tæt op af hinanden i september? Jeg glæder mig til at se folks reaktioner

Det synes jeg er ret dårlig stil. Der kan jo være ting som bare ikke kan rykkes..

Nu vil jeg ikke skrive datoerne her, hvis nu nogen skulle genkende mig. Selvom jeg tvivler. Men de ligger faktisk ret godt fordelt i starten, midten og slutningen af måneden. Men denne gang har jeg termin mellem to af dem, så det bliver nok tættere nu. Bare det ikke bliver på en af dagene.

Hvad med dine? :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.