Terminsgruppe September 2022

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2022

Morpåudebane

Sommersol2021 skriver:

Jeg er 7+1 i dag og har ømme bryster, kvalme on off i løbet af dagen, og er mere træt end jeg plejer. Men mine symptomer tog først rigtig fat 6+. Før det var det bare madlede og menssmerter. Så tror altså ikke du skal bekymre dig morpåudebane mon ikke det kommer, og man skal jo ikke nødvendigvis have de store symptomer. 

Tami, synes den er fint tydelig, det går stærkt med udviklingen over et par dage, så mon ikke den start er ligesom kontrolstregen

Ja det ved jeg jo godt, har jo været gravid to gange før hvor den ene var uden symptomer og den anden stod på opkaste 1. Og 2. Trimester  tror bare min hjerne kører på ekstra nervøsitet fordi den her graviditet har taget så lang tid at opnå, kontra de to andre

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2022

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Morpåudebane skriver:

Ja det ved jeg jo godt, har jo været gravid to gange før hvor den ene var uden symptomer og den anden stod på opkaste 1. Og 2. Trimester  tror bare min hjerne kører på ekstra nervøsitet fordi den her graviditet har taget så lang tid at opnå, kontra de to andre

Det kender jeg skam godt. Jeg bliver da også selv urolig hvis brysterne ikke føles lige så ømme en halv dag, selvom jeg godt ved det ikke betyder noget. Så må vi bruge hinanden til at huske på det er normalt

Anmeld Citér

21. januar 2022

Babyseptember

Jeg vil også følges. Er 5+1 i dag og termin til 23/9  

mærker meget murren i maven men ellers ikke store symptomer. Har bestilt tid til tidlig scanning den 11/2 så jeg kan få noget ro. Håber virkelig alt er som det skal være.. tålmodigheden er ikke stor

Anmeld Citér

23. januar 2022

HappyCamper

Jeg lukker lige lidt galde ud..

Jeg er som sagt gravid (5+4) og kvalmen er begyndt at tage til. Vi har 3 børn i forvejen og nu har min mand, vores yngste og jeg corona. Det skal virkelig gå hurtigt over! 

Jeg har lyst til at ringe til min mor og tude, men vi vil gerne holde graviditeten hemmelig til efter NF, så det giver ikke så meget mening.

Anmeld Citér

23. januar 2022

Sommersol2021

HappyCamper skriver:

Jeg lukker lige lidt galde ud..

Jeg er som sagt gravid (5+4) og kvalmen er begyndt at tage til. Vi har 3 børn i forvejen og nu har min mand, vores yngste og jeg corona. Det skal virkelig gå hurtigt over! 

Jeg har lyst til at ringe til min mor og tude, men vi vil gerne holde graviditeten hemmelig til efter NF, så det giver ikke så meget mening.

Uf det lyder heller ikke rart! Det hårdt nok med graviditetskvalme og træthed i forvejen! 

Jeg har lige bestilt tid til skanning på torsdag hvor jeg vil være 8+0. Nu kribler nervøsiteten. Har holdt det lidt på afstand ved ikke at have en bestemt dato for skanning.

Anmeld Citér

24. januar 2022

HappyCamper

Sommersol2021 skriver:

Uf det lyder heller ikke rart! Det hårdt nok med graviditetskvalme og træthed i forvejen! 

Jeg har lige bestilt tid til skanning på torsdag hvor jeg vil være 8+0. Nu kribler nervøsiteten. Har holdt det lidt på afstand ved ikke at have en bestemt dato for skanning.

Det er virkelig også træls!

Jeg får mere og mere lyst til at få sådan en scanning også, men her hvor jeg bor er der godt nok langt til sådan en. 

Hvorfor får I andre jeres scanninger henne?

Anmeld Citér

24. januar 2022

Babyseptember

Jeg har også bestilt tid til tidlig scanning men først når jeg er 8 uger henne så der er lige et pr uger endnu. Har bestilt ved Moderliv i København da det er der jeg har læst flest positive anbefalinger.. 

Hvor skal i scannes 8 og hvornår? 

Anmeld Citér

24. januar 2022

Sommersol2021

Vi har også valgt Moderliv i København. Jeg har været hos dem to gange før i en tidligere graviditet og synes de var gode

Anmeld Citér

25. januar 2022

Sommersol2021

Uf jeg er ved at være træt af at have kvalme on off hele dagen Har I mon nogle tips til hvad der kan lette det lidt? Jeg forsøger at spise regelmæssigt men har madlede. 

Anmeld Citér

26. januar 2022

HappyCamper

Sommersol2021 skriver:

Uf jeg er ved at være træt af at have kvalme on off hele dagen Har I mon nogle tips til hvad der kan lette det lidt? Jeg forsøger at spise regelmæssigt men har madlede. 

Jeg har det på samme måde og oveni den dumme corona, så ved jeg snart ikke hvad der er hvad. Lige nu gør jeg ikke noget ved det, men da det er min 4. graviditet, så har jeg et par tips.

Små måltider

Kiks

Vand med citron

Sutte på bolscher

Undgå for fed mad og for store portioner

- Det er noget af det der har hjulpet mig de andre gange. Den ene graviditet var meget slem og der spiste jeg B6 vitamin for at afhjælpe kvalmen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.