Terminsgruppe September 2022

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2022

Stjernen15

HappyCamper skriver:

Det synes jeg er ret dårlig stil. Der kan jo være ting som bare ikke kan rykkes..

Nu vil jeg ikke skrive datoerne her, hvis nu nogen skulle genkende mig. Selvom jeg tvivler. Men de ligger faktisk ret godt fordelt i starten, midten og slutningen af måneden. Men denne gang har jeg termin mellem to af dem, så det bliver nok tættere nu. Bare det ikke bliver på en af dagene.

Hvad med dine? :-)

Det er vildt dårligt stil! Jeg har et job der gør at der er enkelte dage jeg ikke kan få fri, da det kun er mig som kan køre dette. Vi har ikke valgt sted endnu til hvor vi skal scannes, men kan se at det er nemt at få tid. Vi ligger dog syge med corona, så vi afventer lige at vi er symptomfrie. 

helt forståeligt! Her er der 10 dage imellem dem. Men jeg havde termin med en dags mellemrum med dem, så den ene gik jeg over tid med og den anden fødte jeg et par dage før termin. Nu har jeg dog termin på den enes fødselsdag. Det er rimelig godt ramt af jer at i har fået dem spredt udover måneden

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2022

HappyCamper

Stjernen15 skriver:

Det er vildt dårligt stil! Jeg har et job der gør at der er enkelte dage jeg ikke kan få fri, da det kun er mig som kan køre dette. Vi har ikke valgt sted endnu til hvor vi skal scannes, men kan se at det er nemt at få tid. Vi ligger dog syge med corona, så vi afventer lige at vi er symptomfrie. 

helt forståeligt! Her er der 10 dage imellem dem. Men jeg havde termin med en dags mellemrum med dem, så den ene gik jeg over tid med og den anden fødte jeg et par dage før termin. Nu har jeg dog termin på den enes fødselsdag. Det er rimelig godt ramt af jer at i har fået dem spredt udover måneden

Jeg tror også det er lidt held. Den ældste havde jeg termin slut september, men første to uger før tid. Den yngste havde jeg termin på den ældstes fødselsdag, men gik ti dage over.. �� Men den ældste bliver 10, så hendes fødselsdag vil jeg gerne springe over i hvert fald ☺️

Nu skal jeg afsted til første lægebesøg, så bliver jeg måske klogere på hvilket sygehus jeg hører til

Anmeld Citér

15. februar 2022

Stjernen15

HappyCamper skriver:

Jeg tror også det er lidt held. Den ældste havde jeg termin slut september, men første to uger før tid. Den yngste havde jeg termin på den ældstes fødselsdag, men gik ti dage over.. �� Men den ældste bliver 10, så hendes fødselsdag vil jeg gerne springe over i hvert fald ☺️

Nu skal jeg afsted til første lægebesøg, så bliver jeg måske klogere på hvilket sygehus jeg hører til

Uh ja, man må da sige du har været heldig. Jeg krydser fingre for du ikke rammer ind i nogle af børnenes fødselsdage. 

Spændende med lægebesøg og hvilket hospital du hører til. Du må lige give en Update

Anmeld Citér

15. februar 2022

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Synes også det lyder vildt man ikke kan ombooke NF!! 

Happycamper, jeg er også afsindig træt. Jeg overgiver mig også kl. 20 og går i seng. Føler nærmest jeg er syg om aftenen pga træthed og kvalme. Men ellers døjer jeg ikke med noget (udover madlede, men det er jo i kvalmekategorien). 

Anmeld Citér

15. februar 2022

HappyCamper

Så er lægebesøget veloverstået. Hun valgte at bruge den termin jeg har fået fra den tidlige scanning, så fra nu af og indtil NF leger vi at terminen er 17. september. Så er jeg 9+3 - og derfor max 3 uger tilbage med kvalme. Har jeg besluttet.

Jeg er blevet tilknyttet Holbæk, så det er helt perfekt i forhold til trafikken fra hvor jeg bor.

Anmeld Citér

15. februar 2022

Sommersol2021

HappyCamper skriver:

Så er lægebesøget veloverstået. Hun valgte at bruge den termin jeg har fået fra den tidlige scanning, så fra nu af og indtil NF leger vi at terminen er 17. september. Så er jeg 9+3 - og derfor max 3 uger tilbage med kvalme. Har jeg besluttet.

Jeg er blevet tilknyttet Holbæk, så det er helt perfekt i forhold til trafikken fra hvor jeg bor.

Sådan, hvor godt  

Jeg har forresten købt sådan et seaband i går. Ved ikke hvor meget det virker endnu, men synes faktisk det tog toppen af kvalmen i går aftes. 

Anmeld Citér

15. februar 2022

HappyCamper

Sommersol2021 skriver:

Sådan, hvor godt  

Jeg har forresten købt sådan et seaband i går. Ved ikke hvor meget det virker endnu, men synes faktisk det tog toppen af kvalmen i går aftes. 

Det må jeg prøve.. ☺️

Kan du have det på uden at andre opdager det?

Anmeld Citér

15. februar 2022

Sommersol2021

HappyCamper skriver:

Det må jeg prøve.. ☺️

Kan du have det på uden at andre opdager det?

Mhh nu er det jo første dag med det på, på arbejde. Og jeg er da lidt opmærksom på mine ærmer lige skal være rullet ned, men ja Det sidder et stykke nede på håndleddet nemlig. 

Det er da et forsøg værd. Whatever works efterhånden

Anmeld Citér

15. februar 2022

Stjernen15

HappyCamper skriver:

Ej hvor dejligt at du blev tilknyttet Holbæk hospital, når det er nemmest for jer  

må Lige høre dig - hvordan var din 3. Fødsel i forhold til de 2. Andre? Sådan tidsmæssigt. 

Anmeld Citér

15. februar 2022

Stjernen15

Sommersol2021 skriver:

Synes også det lyder vildt man ikke kan ombooke NF!! 

Happycamper, jeg er også afsindig træt. Jeg overgiver mig også kl. 20 og går i seng. Føler nærmest jeg er syg om aftenen pga træthed og kvalme. Men ellers døjer jeg ikke med noget (udover madlede, men det er jo i kvalmekategorien). 

Argh men jeg er så overrasket over at kan man ikke den tid, så er det bare ærgerligt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.