Terminsgruppe September 2022

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Morpåudebane skriver:

Jeg vil egentlig bare ikke overraskes med tvillinger eller at graviditeten er gået i stå, når jeg er 12-13 uger henne så i alle mine graviditeter har jeg været til scanning omkring 6+ 

Syntes det gør det hele mere virkeligt og jeg kan begynde at glæde mig. 

Ja okay. Det kan jeg godt forstår det med at hvis graviditeten er gået i stå. 
jeg har ikke tænkt over det i mine 2 første andre graviditeter. 
men den her gang er jeg så urolig. Og det er hver dag. Så glæder jeg mig den ene øjeblik over min graviditet og den næste øjeblik bliver jeg urolig. Nogle gange når jeg tænker på en tidlig betalt scanning. Så tænker jeg bagefter, ej nu er du ved at blive tosset.  Må nok sige der er længe til min NF scanning øv altså

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2022

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Jeg vil også gerne være med. Jeg har termin 8. september og er 7+0 i dag. Vi overvejer en tidlig skanning næste uge 8+0.  

Jeg har en MA i bagagen, så jeg har lidt svært ved at glæde mig alt for meget. Derfor først skanning 8+ så jeg kan berolige mig selv med at det statistisk er meeeeget få der mister, hvis der er hjerteblink der

Anmeld Citér

20. januar 2022

Morpåudebane

Love Angel skriver:

Ja okay. Det kan jeg godt forstår det med at hvis graviditeten er gået i stå. 
jeg har ikke tænkt over det i mine 2 første andre graviditeter. 
men den her gang er jeg så urolig. Og det er hver dag. Så glæder jeg mig den ene øjeblik over min graviditet og den næste øjeblik bliver jeg urolig. Nogle gange når jeg tænker på en tidlig betalt scanning. Så tænker jeg bagefter, ej nu er du ved at blive tosset.  Må nok sige der er længe til min NF scanning øv altså

Der er alt for længe til NF !  Jeg kan hvertfald ikke vente så længe, så jeg smugkigger på næste fredag  

Anmeld Citér

20. januar 2022

Love Angel

Mor til 4
Morpåudebane skriver:

Der er alt for længe til NF !  Jeg kan hvertfald ikke vente så længe, så jeg smugkigger på næste fredag  

Kan jeg godt forstår. Giv gerne et Update. Håber alt er vel

Anmeld Citér

20. januar 2022

HappyCamper

Hvor er det dejligt at I gerne vil være med her i tråden.

Vi vil ikke fortælle nogen om graviditeten før efter en forhåbentlig veloverstået nakkefoldsscanning, så det er rart at have noget at følges med.

Jeg kunne også godt finde på at få en scanning. Mest fordi jeg ikke rigtig gider lægeaftaler, blodprøve og nakkefoldsscanning, hvis ikke der er noget. 

Hvordan er jeres symptomer? Jeg er 5+1 i dag og har en smule kvalme on/off, er virkelig træt og har lidt ømme bryster. Men hvis ikke det bliver værre end det, så er jeg glad og tilfreds..

Anmeld Citér

20. januar 2022

Love Angel

Mor til 4
HappyCamper skriver:

Vi vil ikke fortælle nogen om graviditeten før efter en forhåbentlig veloverstået nakkefoldsscanning, så det er rart at have noget at følges med.

Jeg kunne også godt finde på at få en scanning. Mest fordi jeg ikke rigtig gider lægeaftaler, blodprøve og nakkefoldsscanning, hvis ikke der er noget. 

Hvordan er jeres symptomer? Jeg er 5+1 i dag og har en smule kvalme on/off, er virkelig træt og har lidt ømme bryster. Men hvis ikke det bliver værre end det, så er jeg glad og tilfreds..

Vi har fortalt det til nytårs aften da jeg var 3+6  og havde testede mange gange og kunne se at stregen bliv tydeligere for hver dag. Vi var nød til at sige det der da jeg jo ikke skulle drikke alkohol. Og alle vil bemærke det og opdage det af sig selv, hvis jeg bare prøvet at finde på en undskyldning for ikke at drikke og det var en super anledning at fortælle alle at vi venter os 

Og hvad symptomer angår. Så plejer jeg at elske sådan noget med flødekager men nu føler jeg ikke rigtig for det og føler jeg få kvalme når jeg har taget en Bid af en flødekage. og har ømme brystvorter.  Og når jeg nyser så få jeg ondt nederst i maven i Venstre side, tror det er Ligamentsmerter. Tilgængelig kan jeg ikke forstår at man kan ha det allerede nu, så tidlig.  
jeg er i dag 6+5.

Anmeld Citér

21. januar 2022

Morpåudebane

HappyCamper skriver:

Jeg er 5+1 idag og har ingen symptomer udover lidt menssmerter i ny og næ.
prøver virkelig at nyde det, men kan mærke det nogle dage gør at jeg tvivler på om jeg overhovedet er gravid  … men testene bliver jo tydeligere og tydeligheden så den er jo god nok

Jeg har fortalt det til mine to barndomsveninder, men udover dem, så vil jeg gerne vente til efter NF 

Anmeld Citér

21. januar 2022

Tami

Profilbillede for Tami
Morpåudebane skriver:

Jeg er 5+1 idag og har ingen symptomer udover lidt menssmerter i ny og næ.
prøver virkelig at nyde det, men kan mærke det nogle dage gør at jeg tvivler på om jeg overhovedet er gravid  … men testene bliver jo tydeligere og tydeligheden så den er jo god nok

Jeg har fortalt det til mine to barndomsveninder, men udover dem, så vil jeg gerne vente til efter NF 

Jeg er også 5+1 i dag og har heller ikke de store symptomer (træthed, ligamentsmerter i ny og næ og bryster der er vokset lidt og en lille smule ømme - ellers ikke). 
Er dine teststreger lige tydelige? Det er mine ikke og de bekymrer mig. Babyplan testen her til morgen ser sådan ud 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

21. januar 2022

Morpåudebane

Tami skriver:

Jeg er også 5+1 i dag og har heller ikke de store symptomer (træthed, ligamentsmerter i ny og næ og bryster der er vokset lidt og en lille smule ømme - ellers ikke). 
Er dine teststreger lige tydelige? Det er mine ikke og de bekymrer mig. Babyplan testen her til morgen ser sådan ud 

Den er da flot tydelig, ja min test streg og kontrol streg var nærmest lige store i går.

Anmeld Citér

21. januar 2022

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Jeg er 7+1 i dag og har ømme bryster, kvalme on off i løbet af dagen, og er mere træt end jeg plejer. Men mine symptomer tog først rigtig fat 6+. Før det var det bare madlede og menssmerter. Så tror altså ikke du skal bekymre dig morpåudebane mon ikke det kommer, og man skal jo ikke nødvendigvis have de store symptomer. 

Tami, synes den er fint tydelig, det går stærkt med udviklingen over et par dage, så mon ikke den start er ligesom kontrolstregen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.