Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Darling skriver: Lige præcis så jeg ved ikke hvad det har været det kan være det hele jeg er så spændt og min kæreste glæder sig også til at kunne mærke ham uden på maven, selvom der går lidt længere tid
Lige præcis så jeg ved ikke hvad det har været det kan være det hele jeg er så spændt og min kæreste glæder sig også til at kunne mærke ham uden på maven, selvom der går lidt længere tid
Kan jeg godt forstår at i er spændte. Men ja det først dig der kan mærke det først. Og først om lang tid før andre kan mærke det udenpå maven. Hihi
skriv endelig når du den dag kan mærke det hvor du ikke er i tvivl
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Love Angel skriver: Kan jeg godt forstår at i er spændte. Men ja det først dig der kan mærke det først. Og først om lang tid før andre kan mærke det udenpå maven. Hihi skriv endelig når du den dag kan mærke det hvor du ikke er i tvivl
Det skal jeg nok
Darling skriver: Det skal jeg nok
Jaa og fortvivl ej hvis der går lidt tid, har læst mange steder at det er normalt først at mærke noget uge 18-20 når det er første gang
Så har jeg været til MD scanning idag. meget livlig baby der ikke lå rigtig til at blive set ordentlig på den, scannings damen skubbet på min mave den ene og andet side flere gange og jeg skulle dreje mig til den ene og andet side for at se om den fjernet sig lidt væk fra navlen men hun kunne ikke få undersøgt nogle ting ved hjertet og navlesnoren. Så scannings damen måtte kalde på sin kollega, så kunne det endelig lykkedes. Men vigtigst af alt er at alt så fint ud og den har det godt.
Love Angel skriver: Så har jeg været til MD scanning idag. meget livlig baby der ikke lå rigtig til at blive set ordentlig på den, scannings damen skubbet på min mave den ene og andet side flere gange og jeg skulle dreje mig til den ene og andet side for at se om den fjernet sig lidt væk fra navlen men hun kunne ikke få undersøgt nogle ting ved hjertet og navlesnoren. Så scannings damen måtte kalde på sin kollega, så kunne det endelig lykkedes. Men vigtigst af alt er at alt så fint ud og den har det godt.
Ej hvor dejligt at det gik godt og alt så ud som det skulle jeg er selv mega spændt på at skulle afsted
Darling skriver: Ej hvor dejligt at det gik godt og alt så ud som det skulle jeg er selv mega spændt på at skulle afsted
Ja det er vildt dejligt at alt er som det skal og den har det godt og trives
og spændende. Hvornår skal du til MD scanning? Og hvor langt er du henne i dag?
Love Angel skriver: Ja det er vildt dejligt at alt er som det skal og den har det godt og trives og spændende. Hvornår skal du til MD scanning? Og hvor langt er du henne i dag?
Jeg skal først afsted 5. Maj så der er lige lidt tid og jeg er 17+2 i dag jeg er også begyndt at mærke liv nu, det giver så meget ro i maven
Darling skriver: Jeg skal først afsted 5. Maj så der er lige lidt tid og jeg er 17+2 i dag jeg er også begyndt at mærke liv nu, det giver så meget ro i maven
Nårh ja okay. og ih hvor dejligt med liv i maven. jeg fik at vide i dag at min moderkage sidder foran mod maveskindet. Så det forklaret hvorfor jeg først mærket liv i uge 18 når nu jeg er 3 gangs gravid hehe. Men ja vildt dejlig følelse og betryggende at mærke liv. og giv lyd når du har været til scanning.
Love Angel skriver: Nårh ja okay. og ih hvor dejligt med liv i maven. jeg fik at vide i dag at min moderkage sidder foran mod maveskindet. Så det forklaret hvorfor jeg først mærket liv i uge 18 når nu jeg er 3 gangs gravid hehe. Men ja vildt dejlig følelse og betryggende at mærke liv. og giv lyd når du har været til scanning.
Det er så dejligt, min moderkage ligger ind mor ryggen derfor tænker jeg at jeg kan mærke det så tidligt
Det skal jeg nok, jeg var til jordemoder for første gang i dag, det hørte vi også hjertet slå igen. Det er dejligt at vide at han har det godt, jeg har svært ved at slippe tryghedsscanningerne
Jaa hvor godt med vellykket scanning Loveangel!
Spændende du mærker liv nu Darling
Jeg er 19+5 i dag og skal til MD på torsdag. Jeg er egentligt ikke så nervøs for det af en eller anden grund.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128