Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Darling skriver: Jeg har også været til MD i dag, det hele var også som det skulle være Jeg mærker også vores dreng dagligt og i går mærkede min kæreste spark for første gang
Jeg har også været til MD i dag, det hele var også som det skulle være
Jeg mærker også vores dreng dagligt og i går mærkede min kæreste spark for første gang
Tillykke til dig også med den veloverstået MD scanning
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Love Angel skriver: Tillykke til dig også med den veloverstået MD scanning
Taak så er der ro i indeni, og jeg kan endelig slappe af og nyde graviditeten
Darling skriver: Taak så er der ro i indeni, og jeg kan endelig slappe af og nyde graviditeten
Det forståeligt nok. Sådan havde jeg det også da jeg fik veloverstået NF scanning og MD scanning. Og lige siden den veloverstået MD scanning så har jeg nydt at gå rundt og være gravid og strutte med min gravid mave. Jeg nyder det hver dag. Og jeg mærker den bette daglig og flere gange om dagen. Det er sååå en fantastisk følelse.
Love Angel skriver: Det forståeligt nok. Sådan havde jeg det også da jeg fik veloverstået NF scanning og MD scanning. Og lige siden den veloverstået MD scanning så har jeg nydt at gå rundt og være gravid og strutte med min gravid mave. Jeg nyder det hver dag. Og jeg mærker den bette daglig og flere gange om dagen. Det er sååå en fantastisk følelse.
Jeg er så enig, det er vildt hyggeligt når de sparker synes jeg. Jeg slapper virkelig af når det er
Tillykke med jeres MD begge to
Her går det også godt, maven vokser og vores lille pige møffer rundt derinde dagen lang Min kæreste mærkede også første spark i går.
Tillykke med vellykket scanning!
Vi er lidt utålmodige, og vil bare gerne mærke ham udenpå nu
Min kvalme er tilbage nu, det kan jeg slet ikke overskue Håber det er midlertidigt.
Øv Hvor træls. Hvor langt er du henne nu?
Love Angel skriver: Øv Hvor træls. Hvor langt er du henne nu?
25+6. Så lang ved til termin hvis kvalmen bliver Har ellers haft det absolut strålende siden uge 16.
Hvordan går det med jer?
Her går det godt, jeg synes dog at jeg mærker liv på en helt anden måde end jeg ellers har gjort de sidste 4 uger. Det kan godt gøre mig lidt nervøs
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128